Rebranding-ul magazinului polonez online Agito în emag.pl va fi în toamna acestui an, a declarat pentru Profit.ro omul de afaceri Iulian Stanciu, care deține aproape un sfert din acțiunile Dante International, compania care a cumpărat Agito la începutul anului trecut.
„În urma unor negocieri de durată, am preluat domeniul emag.pl de la un institut de cercetare. În această toamnă vom face rebranding din Agito în eMAG”, a spus Stanciu.
În ianuarie anul trecut, grupul sud-african Naspers a decis să extindă platforma de vânzări a retailerului eMAG.ro în Polonia, prin preluarea integrală de către Dante International a companiei Agito, unul dintre cele mai mari magazine online din Polonia.
Cu vânzări de aproximativ 80 milioane de euro în 2014, retailerul Agito era controlat integral de Naspers, după ce a cumpărat un pachet de acțiuni reprezentând 90% în 2012 pentru suma de 17,7 milioane de euro, potrivit informațiilor publicate la data tranzacției în presa din Polonia.
„Agito face parte de un an din eMAG și, în tot acest timp, am lucrat să implementăm la Agito procesele de business și tehnologia pe care o avem în România. Site-ul (versiunile desktop și mobile) este similar cu cel din România, toate sistemele din spate sunt aceleași. Am avut peste 100 de oameni implicați în acest proces, nu a fost simplu dar am învățat foarte mult despre cum să integrezi două companii din țări diferite, cu procese de business, culturi și tehnologii diferite”, a spus Stanciu.
El a adăugat că Dante International a investit mult în dezvoltarea platformelor pe care va rula emag.pl.
„Doar din perspectiva software am investit peste două milioane de euro și am angajat mulți programatori în România”, a afirmat omul de afaceri.
Stanciu mai spune că intrarea eMAG în Polonia, o piață de aproape 4 ori mai mare și foarte concurențială, a fost o provocare pentru managementul companiei.
„Am învățat multe din această preluare”, a mai spus Stanciu.
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: