[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMAG.ro aloca 11,5 mil. Euro pentru extindere internationala si implementare de noi tehnologii – anul acesta isi propune sa vanda si alimente

28 aprilie 2014

La aceasta suma se mai adauga 1 mil Euro investiti in dezvoltarea si consolidarea echipei.care pana la sfarsitul anului va depasi 1.000 de angajati. Largirea echipei este necesara pentru indeplinirea a doua obiective mari in 2014: marirea bazei de clienti, prin continuarea dezvoltarii regionale, si lansarea mai multor categorii de produse, precum moda, sport, auto si alimente, unde este nevoie de expertiza.

„Suntem in discutii in prezent cu retaileri de alimente, insa nu putem divulga care sunt acestia”, a declarat Iulian Stanciu, general manager al eMag. Wall-Street.ro scria inca din iunie 2013 ca este posibil un parteneriat intre eMag si Mega Image. Se pare ca acest parteneriat este inca de actualitate si devine din ce in ce mai probabil, mai ales ca Mega Image va deschide in curand un magazin online propriu.

Intrarea pe segmentul de alimente se va face „in trepte” si personalizat, in functie de fiecare regiune a tarii. „Vom livra la nivel national produse neperisabile si punctual, pe cartiere si orase, produse congelate si fresh”, detaliaza Stanciu.

In ceea ce priveste data intrarii pe articole sportive, seful eMag spune ca va rata inceputul campionatului mondial dar „speram sa prindem macar finala!”.

„Fiecare segment nou pe care vom intra va fi personalizat – atat ca servicii, cat si ca design. De exemplu, pentru fashion, o piata de trei ori mai mare decat electroIT-ul, vom realiza un studio propriu, pentru fotografii si prezentari de foarte inalta calitate. Pentru carte, nu vom accepta 30 de zile retur, cum facem la majoritatea altor produse”, detaliaza Stanciu.

Potrivit Mediafax, eMAG a alocat un buget de investitii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internationala si trei milioane de euro pentru dezvoltarea si implementarea de tehnologii noi. Diferenta este alocata dezvoltarii angajatilor, logistica si marketing de brand.

Retailerul online eMAG.ro estimeaza pentru acest an vanzari de peste 260 milioane de euro, in crestere cu mai mult de 40% fata de 2013, in urma investitiilor de anul trecut si al celor programate in acest an, in suma de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internationala.

„Am invatat mult si am construit un brand puternic in ultimii ani. Prin extinderea internationala scalam aceste cunostinte, iar ritmul cu care ne dezvoltam este accelerat. Spre exemplu, in Ungaria am ajuns in 3 luni la nivelul la care am ajuns in Bulgaria intr-un an. Iar in Bulgaria am crescut intr-un an cat in 4 ani la inceputul eMAG in Romania, raportat la populatie”, a spus Stanciu.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piata romaneasca. Mai mult, retailerul este prezent in Bulgaria si Ungaria astfel ca a ajuns la o baza de 36 de milioane de potentiali cumparatori.
Magazinul online este detinut de Dante International, al carei actionar principal este grupul Naspers 70%, Iulian Stanciu – 21,6% si Radu Apostolescu – 8,4%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?