emag.ro a vandut de 102 mil. Euro in 2010 si estimeaza o crestere cu 50% a vanzarilor pentru acest an

16 februarie 2011

16 februarie, 2010 – eMAG, cel mai mare magazin online  de pe piata locala, a incheiat anul 2010 cu afaceri de 102 milioane de euro, in crestere cu 60% comparativ cu 2009. Reprezentantii companiei apreciaza ca piata de comert electronic a crescut si ea tot cu aproximativ 60%, pana la valoarea de 145 milioane de euro, eMAG mentinandu-si cota de piata la 70%. Intreaga piata a fost sustinuta de schimbarea comportamentului consumatorilor in mediul online dintr-unul de informare intr-unul de cumparare.  Pentru 2011, managementul eMAG.ro se asteapta la o noua crestere a vanzarilor cu 50%, pana la 150 milioane Euro.

“In 2011 ne vom concentra pe adaugarea unor categorii noi de produse si pe dezvoltarea organica a tuturor categoriilor din portofoliu. Vom oferi in continuare preturi si promotii exceptionale pe toate gamele, pentru ca ne bazam pe un model de business foarte eficient. Retailul online va ajunge la 20% din totalul pietei de retail din Romania pe segmentele pe care activam si vom contribui activ la atingerea acestei cifre,” a adaugat Iulian Stanciu, director general eMAG.

“Peste 20% din utilizatorii activi de internet din Romania viziteaza lunar site-ul eMAG, in T4 2010 traficul nostru atingand 1,7 milioane vizitatori unici. Vom continua si in 2011 campania de educare cu privire la avantajele comertului online si vom oferi constant promotii foarte bune si servicii premium. In plus, avem in dezvoltare proiecte de amploare care vor adauga in curand noi servicii dar si categorii noi de produse, parte dintre ele intr-un nou model de business, in premiera in Romania,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

Potrivit oficialilor companiei, eMAG isi mentine pozitia de lider pe piata de laptop-uri din Romania si in 2010, segmentul cu cele mai mari vanzari obtinand o cota de piata de 25%, in crestere fata de anul trecut. De asemenea, eMAG si-a majorat cota de piata si pe segmentul echipamentelor foto-video, pana la 20%. Un alt segment cu o crestere importanta este cel de printing, zona in care eMAG detine 21% din piata.

Segmentele smartphone si televizoare LCD au obtinut o cota de piata de 10%, respectiv 9% in 2010, continuand tendinta de crestere. Pe piata echipamentelor electrocasnice, o categorie nou introdusa in 2010, eMAG va depasi in 2011 cota de 5% din piata.

In ultimul an, eMAG a dezvoltat mai multe parteneriate prin care ofera produse de creditare avantajoase: rate online sau in showroomuri prin EFG Retail Services si BRD, pana la 16 rate fara dobanda pentru Card Avantaj, Euroline si pana la 20 rate fara dobanda pentru Bonus Card.

In prezent, eMAG are in derulare o noua promotie: pentru luna februarie, compania plateste integral transportul, asigurarea produselor si kilometri suplimentari. Orice comanda, indiferent de valoarea sau cantitatea produselor, va fi livrata gratuit la orice adresa din Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?