eMag – ponderea comenzilor platite cu cardul a crescut la 60%, in perioada pandemiei, de la 40% cat era înainte, iar in zona Bucuresti-Ilfov a ajuns la 70%

23 iulie 2020

Clienții și-au schimbat comportamentul în privința plății și a metodei de livrare, în perioada pandemiei, conform recomandărilor, preferând plata online, cu cardul, și livrarea la easybox, urmând ca aceștia să fie mai deschiși și „să păstreze aceste noi obiceiuri”, a declarat Alexandru Niculescu, Vicepreședinte Operațiuni, eMAG, in cadrul videoconferintei e-commerce organizata de profit.ro.

Ponderea comenzilor plătite cu cardul a crescut la 60%, în perioada pandemiei, de la 40% cât era înainte, iar în zona București-Ilfov a ajuns la 70%.


În paralel, am văzut o creștere semnificativă și a livrărilor la easybox, la lockere, având în prezent o rețea de aproximativ 500 de lockere instalate în orașele principale ale țării. Dacă în trecut livrările la lockere reprezentau cam 10% din totalul de livrări, acestea au urcat înspre 20% în această perioadă și chiar spre 30-35% în zona București,” a mai precizat Niculescu.

Am văzut în această perioadă o creștere accelerată a numărului de listări în zona marketplace. Numărul listărilor de firme mici și mijlocii a crescut cu aproximativ 40% față de perioada obișnuită ,” a adaugat reprezentantul eMag.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?