Clienții și-au schimbat comportamentul în privința plății și a metodei de livrare, în perioada pandemiei, conform recomandărilor, preferând plata online, cu cardul, și livrarea la easybox, urmând ca aceștia să fie mai deschiși și „să păstreze aceste noi obiceiuri”, a declarat Alexandru Niculescu, Vicepreședinte Operațiuni, eMAG, in cadrul videoconferintei e-commerce organizata de profit.ro.
Ponderea comenzilor plătite cu cardul a crescut la 60%, în perioada pandemiei, de la 40% cât era înainte, iar în zona București-Ilfov a ajuns la 70%.
„În paralel, am văzut o creștere semnificativă și a livrărilor la easybox, la lockere, având în prezent o rețea de aproximativ 500 de lockere instalate în orașele principale ale țării. Dacă în trecut livrările la lockere reprezentau cam 10% din totalul de livrări, acestea au urcat înspre 20% în această perioadă și chiar spre 30-35% în zona București,” a mai precizat Niculescu.
„Am văzut în această perioadă o creștere accelerată a numărului de listări în zona marketplace. Numărul listărilor de firme mici și mijlocii a crescut cu aproximativ 40% față de perioada obișnuită ,” a adaugat reprezentantul eMag.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: