În prima vară de după pandemie, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite față de vara lui 2021.
76% dintre comenzile realizate de clienții Genius au fost plasate de pe telefonul mobil, cu 12% mai mult comparativ cu vara anului trecut, iar 72% dintre comenzi sunt livrate la easybox, în creștere cu 17%, reflectând creșterea timpului petrecut în afara casei. De altfel rețeaua easybox dezvoltată de Sameday a ajuns la peste 3.332 de unități, iar unul din doi clienți eMAG aleg această modalitate de livrare.
„În vara lui 2022, românii au călătorit nestingheriți în țară sau peste granițe, dar au continuat să își păstreze obiceiurile de shopping dobândite în ultimii doi ani și să beneficieze de serviciile pe care comerțul online le pune la dispoziție. Astfel, în perioada iunie-august 2022, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite, în creștere cu 10% față de vara anului trecut,” potrivit unui comunicat de presa.
Clienții eMAG au cheltuit în această vară mai mult pentru achiziția articolelor destinate deplasărilor sau timpului petrecut în natură. În această perioadă, clienții eMAG au comandat cu 30% mai multe articole din categoria auto, cu 20% mai multe articole de voiaj și cu 21% mai mult pentru achiziția de articole destinate practicării ciclismului. Totodată, creșteri notabile, de 28%, s-au înregistrat în perioada iunie-august 2022 și la articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii față de aceeași perioadă a anului trecut.
La începutul verii, eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații de ecommerce – eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful – dar prețul a rămas același, de 99 de lei pe an, adică 8,25 de lei pe lună. Potrivit datelor eMAG, costul abonamentului valabil un an a fost amortizat în prima lună de către utilizatorii noi, care au reușit să economisească 110 lei. Clienții noi care beneficiază de abonamentul Genius în patru aplicații realizează, în medie, în prima lună, 1,8 comenzi în eMAG, trei comenzi în Tazz, 1,8 în Fashion Days și 2,4 în Freshful.
„Oamenii au nevoie de soluții cât mai personalizate, care să corespundă nevoilor lor din orice moment, iar comerțul online a arătat că are această capacitate de a se adapta în funcție de context, venind în întâmpinarea lor cu servicii simple și accesibile, care să le faciliteze accesul la un stil de viață cât mai bun. Pentru a-i susține, am crescut numărul promoțiilor pe care le oferim constant clienților pentru o gamă de produse extrem de largă, mai mare decât a unui întreg hipermarket: un eveniment de shopping pe care îl organizăm in fiecare luna include peste 100.000 de oferte cu discount, iar noi avem câteva astfel de evenimente în fiecare lună, pe lângă multitudinea de oferte zilnice.” – a declarat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: