[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMag Marketplace atrage 100 de comercianti in fiecare luna – in 5 ani platforma va genera jumatate din vanzari

1 martie 2016

eMAG Marketplace a ajuns la pragul de 1.000 de magazine partenere, care își listează produsele pe platforma online. Acestea reprezintă 25% din vânzările totale ale eMAG. Platforma atrage circa 100 de magazine noi în fiecare lună, iar eMAG estimează că, în următorii cinci ani, Marketplace va genera jumătate din vânzările retailerului.

”eMAG a devenit un centru comercial în care am oferit posibilitatea altor retaileri să vândă către clienți, prin platforma Marketplace. Este o direcție principală de creștere pentru noi și are efecte pe două planuri: diversifică experiența de cumpărare pentru clienți, care găsesc la eMAG aproape orice și dezvoltă piața de ecommerce din România atât ca volum, cât și prin standarde înalte de servicii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Oferta eMAG conține, în prezent, 13.000 de branduri și 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă și gradină, mobilă și cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole de sportive.

Potrivit companiei, eMAG are un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decât traficul cumulat, într-o lună, al celor mai mari 10 mall-uri din România.

„Fie că vorbim despre producători sau afaceri antreprenoriale, Marketplace este cel mai simplu și rapid mod prin care orice business își poate promova online produsele către cea mai mare comunitate de shopping din România. Mai mult, prin Marketplace, orice afacere își poate extinde modelul de business de la B2B la B2C”, adaugă Florin Filote director eMAG Marketplace.

În 2015, investițiile în eMAG în Marketplace au depășit 2 milioane de euro și s-au concentrat pe achiziția de hardware și dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere.

Construită asemenea unui mall, platforma Marketplace oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar și prețurile, atât timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.

Sursa: profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?