[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Micii antreprenori romani se pot promova international printr-o platforma dedicata a celor de la eMag

30 ianuarie 2017

eMag a lansat o sectiune dedicata exclusiv micilor antreprenori romani, acestia putand astfel sa aiba acces la intreaga piata din Romania dar si la pietele unde eMag este prezent. Pe platforma poate fi integrat un numar nelimitat de antreprenori si de produse.

Compania se adreseaza producatorilor locali, ONG-urilor si intreprinderilor sociale, PFA-urilor (mesteri care fac ii, ceramica, de exemplu). Cum functioneaza? Antreprenorii vin cu produsele, selecteaza programul “deschide Romania” apoi dureaza circa 30 de zile pana cand produsele sunt incarcate in site; intre timp, angajatii eMag ii sustin si le ofera consiliere. Produsele trebuie sa fie utile, standardizate si sa respecte standardele de calitate legale. De asemenea, produsele trebuie sa fie utile si documentate corespunzator – aici vor primi consiliere de la eMag.

“Ii ajutam cu partea de etichetare, de fotografie, pentru a respecta normele in vigoare. Apoi ajutam cu partea de transport. Sunt sectiuni dedicate si, apoi, accesul celor 20 de milioane de vizite ar putea fi indreptate si catre noua sectiune.

Se adreseaza anrtreprenorilor cu cifra de afaceri sub 500.000 de lei. “Dupa ce depasesc aceasta cifra, nu ii dam afara, ci nu vor mai beneficia de toate avantajele”, spune Iulian.

Comisionul mediu ar urma sa fie undeva in jurul a 5-6%, spune Iulian Stanciu.

Antreprenorii vor avea o piata de deschidere internationala. “Ii conectam cu toata tara si, daca vor dori, si cu tarile unde mai avem marketplace. Comisionul este redus la jumatate, iar pentru intreprinderile sociale si ONG-uri, comisionul este zero”, subliniaza Iulian Stanciu.

Totodata, promovarea este gratuita si sunt ajutati cu sistemul de livrare, pentru a nu semna ei contracte cu curierii.

Proiectul este pregatit de cateva luni, ajungand la un numar de 32 de antreprenori inclusi in program. Acestia comercializeaza peste 5000 de produse, in peste 98 de categorii – produse pentru casa, pana la mobilier, produse pentru copii sau imbracaminte si accesorii. “Nu avem un focus pentru o anumita regiune geografica, ne asteptam la un mix”.

Impreuna, au generat vanzari de circa 600.000 de lei.

Pe viitor, compania vrea sa atraga 400 de antreprenori in Deschide Romania si 50.000 de produse romanesti comercializate. Platforma va genera pentru acestia peste 14 milioane de lei, in primul an.

In cinci ani, vanzarile comerciantilor romani care produc in Romania vor ajunge la circa 100 de milioane de lei.

eMag Marketplace a ajuns in prezent la peste 2.400 de selleri activi, peste 1,25 milioane de produse, fiind listate in peste 2.000 de categorii.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?