eMAG lanseaza creditul cu finantare 100% online, in colaborare cu Idea::Bank, FintechOS si Bitnovel

7 ianuarie 2021

Prin noul serviciu, clienții  pot obține finantarea dorita pentru cumparaturi „în mai puțin de zece minute, online, fără niciun drum la bancă,” potrivit comunicatului. Aceștia pot aplica direct pe eMAG. Serviciul online se bazează pe un nou proces de identificare și pe un model de evaluare care ia în calcul istoricul de comenzi al clientului pe eMAG și istoricul său de plată la Biroul de Credit.

Clienții își pot finanța coșul de cumpărături în doi pași, dupa cum urmeaza:


  1. Clientul adaugă în coș produsele dorite și alege plata în rate eCREDIT prin Idea::Bank – Smart shopping. Pentru identificare, trimite o fotografie cu actul de identitate. În câteva secunde primește un cod prin SMS prin care validează numărul de telefon și trimite un video selfie.
  2. Banca analizează pe loc cererea de finanțare a clientului și trimite răspunsul online. Imediat după clientul intră automat în pasul de semnare a contractului de credit. Contractul de credit este semnat electronic, folosind codul trimis prin SMS pe numărul de telefon validat la primul pas.

Actualizăm și îmbunătățim permanent serviciile de plată și finanțare disponibile pe eMAG, pentru a le oferi clienților noștri o experiență de shopping din ce în ce mai bună. Timpul este o resursă prețioasă în viețile oamenilor, iar acum, doar cu un smartphone, clienții noștri pot obține aprobarea unei finanțări în cel mult zece minute printr-un flux  simplu și intuitiv, în care cererea online de finanțare este redusă la un singur câmp care trebuie completat”, a declarat Mircea Balica, manager servicii financiare eMAG.

Noua soluție este dezvoltată de eMAG în colaborare cu Idea::Bank, FintechOS și Bitnovel.

Soluția de finanțare Idea::Bank – Smart shopping online reprezintă o adaptare a banking-ului modern la realitățile unui magazin online: pe lângă produsele achiziționate în coșul de cumpărături, clientul primește și o soluție de finanțare fără niciun drum la bancă și cu un efort minim, 100% în online. Soluția este unică și inovatoare pe piața bancară din România, deoarece criteriile de acordare ale creditului sunt adaptate la istoricul clientului pe platforma eMAG. Cu alte cuvinte, cu cât clientul a cumpărat mai frecvent și mai recent în magazinul online, cu atât cresc șansele de aprobare a împrumutului. Suntem încrezători în viitorul creditării online și suntem onorați de lansarea acestui parteneriat”, a spus Alin Daniel Fodoroiu, Vicepreședinte Executiv Idea::Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?