De astazi, eMag a anuntat ca vinde articole de bucatarie, articole curatenie, textile si covoare, mobilier si saltele, decoratiuni interioare, toate grupate in cadrul unei noi categorii: home&deco. eMAG a incheiat contracte cu 34 de vendori pentru aceasta categorie si are listate deja peste 10.000 de produse.
„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontala. Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta a patra categorie lansata de la inceputul acestui an, ne aduce si mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online in care clienţii pot gasi aproape orice produs (…) Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei”, a declarat Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv al eMAG.
Gama Home&Deco cuprinde branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.
De la inceputul anului, eMAG a mai lansat trei categorii noi: Auto, Sport si Activitaţi in aer liber si Food (Supermarket direct la tine acasa), in parteneriat cu Mega Image.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: