[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMAG: la un an de la lansare, 20% din livrarile din Bucuresti au loc prin easybox. Serviciul de retur in easybox va fi disponibil incepand cu luna februarie.

5 noiembrie 2019

Clienții eMAG au efectuat comenzi din peste 1.000 de categorii cu livrare la easybox în primul an de la lansarea serviciului. In ceea ce priveste rata de adoptie, doar în București, unul din cinci clienți a preferat această modalitate de livrare, potrivit unui comunicat al companiei.

„eMAG a dezvoltat această modalitate de livrare pornind de la ce își doresc clienții: livrare rapidă, predictibilitate și flexibilitate în privința momentului în care își pot primi comanda, precum și un proces rapid de ridicare. Clienții care aleg livrarea la easybox sunt în general oameni ocupați, care prețuiesc timpul și sunt deschiși către inovație. Pe măsură ce infrastructura easybox se va extinde, ne așteptăm să fie adoptată rapid de către toate categoriile de clienți”, a declarat Radu Ilinof, director customer experience eMAG.


Potrivit unei analize eMAG, jumătate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate în intervalul 12.00-18.00, iar 85% sunt ridicate în 24 de ore. Cea mai valoroasă comandă cu livrare la easybox din acest an a fost de 13.000 lei, iar clientul care a cumpărat cel mai mult a plătit în total 50.000 lei.

Recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comandă în sertarul easybox a fost de 55 de secunde. De asemenea, clientul de top a avut nu mai puțin de 200 de comenzi în ultimele 12 luni, în medie patru comenzi pe săptămână, cu livrare la easybox.

Pe lângă comoditatea și ușurința de  utilizare pe care o oferă clienților, easybox-urile au și o componentă ecologică. Potrivit studiilor, ridicarea unui colet prin intermediul easybox-ului reduce consumul de dioxid de carbon cu cel puţin 20,5% faţă de metoda tradiţională de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Astfel, în loc să facă 50 de drumuri pentru 50 de colete, o mașină care livrează la easybox va face unul singur. La easybox pot fi comandate toate produsele de dimensiuni mici și medii vândute de eMAG sau de partenerii eligibili.

Cele mai încăpătoare easybox-uri:

. easybox Swan Office Park Voluntari – 200 de sertare

. easybox showroom Crângași – 140 de sertare

. easybox Plaza Mall București – 100 de sertare

Cele mai populare easybox-uri din București

. easybox OMV Berceni

. easybox showroom eMAG Crângași

. easybox OMV Bellu

Cele mai populare easybox-uri din țară

. easybox OMV Mărăști (Cluj)

. easybox showroom eMAG (Timișoara)

. easybox OMV Nicolina (Iași)

Cele mai populare categorii de produse livrate la easybox

. Scutece și accesorii pentru bebeluși – 15.000 bucăți

. Telefoane mobile și accesorii – 13.000 bucăți

. Periferice pentru PC și laptopuri – 10.000 bucăți

. Detergenți și produse de curățenie – 8.000 bucăți

. Periuțe de dinți electrice – 5.000 bucăți

Topul celor mai populare produse livrate la easybox

. Tigăile Tefal

. Cafeaua boabe Lavazza

. Brățările de fitness Xiaomi

. Scutecele Pampers

. Detergentul capsule Ariel 3 în 1 PODS

eMAG a lansat easybox în noiembrie 2018, iar anul acesta compania are în plan să ajungă la 300 de lockere până pe 15 noiembrie, de Black Friday și la 1.000 până la finalului lui 2020. Compania planifică totodată să pună la dispoziția clienților serviciul de retur în easybox începând cu luna februarie.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?