[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMAG: In 2016, traficul de pe dispozitivele mobile va atinge 60%

22 ianuarie 2016

Daca in 2014, dispozitivele mobile insumau 34,8 milioane de vizite, in 2015 traficul din mobile a crescut accelerat, ajungand la 69,2 milioane de vizite, dublu fata de anul precedent. In paralel, traficul de pe desktop s-a mentinut la o valoare de aproximativ 96 de milioane de vizite. In ansamblu, dispozitivele mobile au fost principalul motor de crestere a traficului total de pe eMAG: in 2015, site-ul a inregistrat cu 27% mai multe vizite fata de anul precedent, urmand ca in 2016 cresterea sa fie de 31%.

„Cresterea dispozitivelor mobile vine din dorinta clientilor de a se informa si de a cumpara de oriunde, la orice ora. In plus, cresterea si diversificarea gamei de produse pe eMAG si accesul facil la produsul dorit au contribuit la aceasta transformare de comportament. 2015 este primul an in care vizitele de pe mobile le-au depasit pe cele de pe laptop si desktop si avem toate motivele sa ne asteptam si anul acesta la o crestere. Acest lucru se va observa si in comenzile de pe telefon si tableta unde anticipam ca vom inregistra o crestere de cel putin 30%”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology at eMAG.

Dispozitivele mobile sunt atat o sursa de comenzi, dar si primul pas in experienta de informare si achizitie a clientilor. In 2015, 35% din comenzile primite de eMAG au inclus in procesul de decizie cel putin o interactiune cu smartphone-urile si tabletele. 74,9% dintre comenzi au venit de pe telefoane cu sisteme de operare Android si 66,1% de pe tablete iOS.
In ceea ce priveste categoriile de varsta care utilizeaza cel mai mult dispozitivele mobile pentru comenzi, datele arata ca peste 80% dintre utilizatori au varste cuprinse intre 18 si 44 de ani.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?