eMAG, Fashion Days si UPC au ales integrarea solutiei Masterpass pentru platile online

5 octombrie 2016

Mastercard extinde acceptarea soluției de plăți digitale Masterpass în România, prin intermediul unor parteneriate strategice încheiate cu unii dintre cei mai importanți promotori locali ai plăților online cu cardul. Astfel, pentru a usura procesul de plata online, MAG, Fashion Days și UPC au ales integrarea soluției Masterpass.

Alături de aceștia, Romcard va integra propriul portofel digital în platforma Masterpass, urmând a lansa inclusiv o aplicație mobilă a wallet-ului până la finele anului.


“Asistăm la o tranziție accelerată către plățile digitale, ce sperăm să devină în curând un obicei şi pentru consumatorii din România. Mastercard investește semnificativ în transformarea plăților online într-o experiență simplă şi uşoară, și suntem încântați să vedem un cvartet de giganți ai pieței locale de plăți electronice alăturându-ni-se în acest demers” a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.

eMAG, cel mai mare retailer online din România, Fashion Days, destinația de fashion numărul 1 în Europa, și UPC, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații din piața locală, au optat pentru implementarea soluției pentru plăți digitale Masterpass. Consumatorii care își achită online cumpărăturile și facturile vor beneficia de o experiență la plată simplă, eficientă și sigură prin intermediul serviciului digital Masterpass, fără a fi nevoiți să introducă detaliile cardului și informațiile personale pentru fiecare plată, prin simpla utilizare a butonului “Cumpără cu Masterpass™”.

“Este esențial să ne concentrăm atenția asupra serviciilor care îmbunătățesc vizibil experiența de cumpărare pentru clienții noștri, și ne bucurăm să avem în Mastercard un partener solid, venind împreună în întâmpinarea consumatorilor de comerț online din România cu o metodă simplă, sigură și convenabilă pentru efectuarea cumpărăturilor de pe eMAG” a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

„Cumpărătorii Fashion Days sunt preponderent persoane din mediul urban, care au o viață activă și pentru care timpul este prețios. Încercăm să ne adaptăm nevoilor lor și să le creștem încrederea în e-commerce, prin servicii de calitate și campanii atractive. Parteneriatul cu Mastercard, care face mai ușor procesul de plată online, reprezintă încă un pas în a oferi o experiența de cumpărare facilă și rapidă. Integrarea soluției Masterpass se va finaliza în platforma Fashion Days până la finalul anului”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.

”Ne bucurăm să oferim metode diversificate de plată clienților noștri și să contribuim, în același timp, la înțelegerea și adoptarea obiceiului de plată online, tot mai acceptat versus plățile tradiționale. Am lansat recent noua platformă My UPC, dedicată clienților noștri, iar Masterpass va completa perfect funcționalitățile nou lansate și în special opțiunile pentru plata facturii. Masterpass este o metodă simplă, rapidă și convenabilă, recomandată pentru plățile online, așa cum este și în cazul serviciilor fixe de televiziune și internet pentru acasă, de aceea considerăm că va reprezenta un avantaj pentru clienții UPC România”, a declarat Bogdan Bucurei, Director Marketing Rezidential UPC România.

Actualmente disponibil în 33 piețe la nivel global și urmând a fi extins cu încă 3 piețe până la sfârșitul anului 2016, Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detaliile cardurilor – informațiile de livrare și preferințele de plată – într-un cadru sigur și convenabil, utilizând cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăților. În luna iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene, aproape dublu față de finele primului trimestru al anului.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?