eMAG extinde parteneriatul cu Posta Romana de la 35 la 120 de oficii

30 august 2016

Retailerul online eMAG.ro vrea să extindă parteneriatul cu Poșta Română în 120 de oficii până la finele lunii octombrie și să deschidă trei depozite regionale pentru a reduce timpul de livrare a comenzilor, indicator foarte sensibil pentru clienți, a declarat directorul general al eMAG, Tudor Manea, într-o conferință de presă.

“Clienții eMAG sunt foarte sensibili în privința timpului de livrare a comenzilor. Pentru a reduce acest indicator, am decis să extindem parteneriatul cu Poșta Română. Până la finele lunii octombrie, clienții eMAG vor putea ridica produsele comandate din 120 de oficii poștale”, a spus Manea.

În faza pilot a proiectului cu eMAG, demarată la mijlocul anului trecut, Poșta Română a început livrarea coletelor eMAG la oficiul poștal Buzău 7 și la oficiul poștal Târgoviște 4. Ulterior, în luna martie a acestui an, parteneriatul a fost extins în alte 6 oficii poștale și a ajuns la 14 în prezent, din care 10 în Capitală.

Potrivit companiei, parteneriatul cu Poșta Română este operațional în prezent în 35 de oficii.

Manea a spus că eMAG va deschide trei depozite regionale, cu o suprafață cumulată de 10.000 de metri pătrați, pentru a reduce timpul de livrare. Acestea vor fi amplasate în Brașov, Cluj-Napoca și Timișoara.

“La unele produse, cum ar fi canapelele, timpul de livrare este de 3 zile. Vrem să reducem acest indicator prin asigurarea unor stocuri în aceste depozite regionale și, astfel, produsele comandate să ajungă mai repede la clienți”, a afirmat Manea.

El a mai spus că eMAG va ajunge, la finele acestui an, la o suprafață de depozitare în Capitală și în țară de 100.000 de metri pătrați, din care 90.000 în București.

Sursa: profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?