”Numai în ultimul an, peste 200.000 de clienți eMAG au beneficiat gratuit de returnarea instant a banilor prin Instant Money Back, ceea ce, prin comparație cu standardul din piață, ar putea însemna că am economisit peste 1.500 de ani de așteptare. În medie, clienții eMAG care au avut cardul salvat au primit banii în cont în 12 minute de la anularea sau returul unei comenzi”, precizează reprezentanții eMAG pentru wall-street.ro.
Serviciul este furnizat prin intermediul procesatorului de plăți online PayU și a băncii certificate pentru acest tip de tranzacții, Alpha Bank România.
eMag lansa serviciul Instant Money Back in iunie 2019. Acesta presupune returnarea rapidă a banilor în conturile utilizatorilor care anulează sau returnează o comandă.
Printre condițiile necesare pentru activarea serviciului Instant Money Back este cea care prevede ca plata comenzii să fie efectuată cu un card salvat în contul eMAG. De asemenea, cardul trebuie să fie emis de o instituție financiară din România. Sunt eligibile pentru acest serviciu cardurile de debit Visa și cardurile de credit și debit Mastercard.
„Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”