eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcții principale, pentru a susține dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajați (2 mil. euro), logistică (10 mil. euro), tehnologie (27 mil. euro) și dezvoltare internațională (24 mil. euro).
În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul centru logistic.
Cifra de afaceri realizată în România a crescut cu 28% față de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienți pe care eMAG îi servește în cele patru țări a crescut la 7,57 de milioane.
De asemenea, traficul și volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât și pe mobile, zonă în care aplicația eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,1 de milioane de instalări.
„Numărul de clienți și cifra de afaceri sunt un rezultat al investițiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul crește în ritm accelerat la nivel global, dar și local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră și vom continua să investim în inovație românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală și serviciile care sunt un model pentru celelalte țări,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: