eMAG, cel mai mare retailer online: „Vanzarile sunt mai mari cu 10% fata de o perioada obisnuita; clientii fug de numerar si platesc masiv cu cardul – 70% din comenzi in Bucuresti. Lucrăm non-stop la pregătirea comenzilor.”

17 martie 2020

“Comenzile pe eMAG Supermarket au crescut în ultima săptămână de 10 ori faţă de media zilnică şi ne aşteptăm la o evoluţie în continuă ascensiune în perioada următoare.”, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al grupului eMAG, gigant cu afaceri de peste 5 miliarde de lei în 2019 la nivelul întregii regiuni.

“Evoluţia a fost una mixtă. Sunt categorii unde vânzarea a scăzut semnificativ: electrocasnice, fashion, auto, însă sunt şi categorii care au crescut: laptopuri, monitoare, televizoare, alimente de bază, produse pentru curăţenia casei, produse pentru copii. Un factor important este şi nivelul bun al stocului, am stat foarte aproape de producători şi am crescut nivelul stocului în momentul în care am văzut impactul în China.”, spune Stanciu.


Compania are stocuri şi are şi comenzi care sunt pe drum către România, asigură şeful eMAG. “Stocurile sunt mari, avem multă marfă pe drum, nu estimăm că vor fi probleme, chiar dacă durează mai mult producţia şi transportul.”

Vedem o schimbare masivă către plata cu cardul şi modalităţi de livrare fără contact: easybox şi livrare acasă, mai puţin showroom şi puncte de livrare. Ponderea comenzilor achitate a crescut la un nivel record, mai bun decât în urma oricăror campanii de promovare derulate vreodată de bănci şi de retaileri.

“Un element foarte important îl reprezintă creşterea plăţilor cu cardul. De la 40% a crescut spre 60%, în Bucureşti este chiar 70%. Vom continua să recomandăm plata cu cardul, este cea mai sigură şi din punct de vedere securitate, dar şi din punct de vedere riscuri pentru sănătate.”

Vedeti aici ce a facut retailerul online pentru a nu propaga virusul.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?