eMag Black Friday 2019: comenzi de 499 mil. lei. Peste 42% au fost platite online, cu cardul. Procentul a fost de 34% in 2018.

18 noiembrie 2019

Ziua de Black Friday, eveniment organizat de eMAG pe 15 noiembrie 2019, a adus un record de peste 10,8 de milioane de vizite și produse comandate în valoare de peste 499 de milioane de lei.

„De asemenea, Black Friday a marcat două premiere pentru comerțul online din România: peste 42% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul, în creștere spectaculoasă de la 34% comparativ cu anul precedent; traficul a trecut în premieră pragul de 10 milioane vizite, cu aproape 1 milion mai multe comparativ cu 2018. De asemenea, peste 76% dintre vizite au fost de pe dispozitivele mobile.”, potrivit comunicatului de presa.


„În Black Friday 2019 am marcat mai multe premiere: livrări în peste 250 de lockere easybox, creșterea plăților online la peste 42% din total și un trafic de peste 10 milioane de vizite într-o singură zi. Aceste lucruri ne arată că evenimentul a ajuns la maturitate, iar numărul impresionant de oameni care au fost alături de noi arată o încredere crescută și orientarea către cumpărăturile făcute din confortul casei”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. 

„Peste 56.000 de clienți au comandat de Black Friday pentru prima dată de la eMAG. Mai mult de 42% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar confirmând încrederea tot mai mare pe care românii o au în această metodă de plată simplă, sigură și rapidă, iar procentul se află pe un trend ascendent.”, mai precizeaza compania.

O varietate de opțiuni, produse comandate:

. 147.000  de produse pentru casă

. 100.000 de electrocasnice mici

. 79.000 de produse pentru îngrijirea personală

. 67.000 de articole de fashion

. 60.000 de televizoare

. 49.000 de jucării

. 48.000 de telefoane

. 39.000 de anvelope

. 24.000 de laptopuri

. 14.000 de aparate frigotifice

Comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 53 de articole. Comanda cea mai complexă a fost plătită tot online, prin card, și a conținut produse din 31 de categorii diferite, printre care articole de îngrijire locuință, electrocasnice mici, ustensile pentru bucătărie și articole de voiaj.

Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei:

. Telefon mobil Samsung Galaxy A10, Dual Sim, 32GB – 1.000 de bucăți în 28 de secunde

. Televizor LED Smart Samsung, 108 cm, 43RU7172, 4K Ultra HD – 1.000 de produse în 42 de secunde

. Laptop Lenovo Ideapad S145-15AST cu procesor AMD® A4 9125 pana la 2.60 GHz, 15.6″, HD, 4GB, 128GB – 527 de produse în 45 secunde

. Anvelopa de iarna Tigar WINTER 185/65R15 88T – 1.000 de produse în 55 secunde

. Televizor OLED Smart LG, 139 cm, 4K Ultra HD – 251 produse în 62 secunde

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?