Vânzarea în rate, creștere cu 35% față de anul trecut, aproape 90% fiind dată de sumele disponibile în contul eMAG/My Wallet.
În primele zece ore de la startul Black Friday, clienții au comandat peste 1,8 milioane produse dintr-o gamă variată de categorii, față de 1,6 milioane anul trecut, în același interval. Românii au plasat comenzi în valoare de peste 521 milioane de lei, cu 30 de milioane de lei mai mult comparativ cu ediția anterioară.
74% dintre comenzile plasate până la ora 17:00 au fost efectuate cu livrare la easybox, în orașele în care serviciul disponibil. Mai bine de 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday.
Interesul mai mare ca oricând al oamenilor pentru reducerile de Black Friday s-a reflectat și în traficul record din aplicație și site. După zece ore de la startul evenimentului, s-au înregistrat peste 8 milioane de vizite pe eMAG, iar plata cu cardul a crescut la de la 56%, cât a fost în 2021, la 62%, cel mai înalt nivel de până acum.
Black Friday este un moment foarte bun și pentru antreprenorii care vând prin intermediul eMAG Marketplace: 8.700 dintre sellerii care au participat la eveniment au vândut mai bine de jumătate de milion de produse, în creștere cu 20% față de anul trecut.
„Interesul crescut și rezultatele de până acum confirmă tendințele anului – oamenii preferă comerțul online pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai așteptat moment de shopping din an, pentru care clienții alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâți și au știut clar ce au nevoie și au comandat, în medie, peste patru produse.” – a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
Curiozități de Black Friday
Cea mai mare comandă de până acum a fost în valoare de 11.815 de lei și cuprinde 144 de produse, din categoriile electrocasnice mici, îngrijire casă, îngrijire personală, cosmetice, băcănie, fashion și sport
Secunda de aur: 7:24,06 cu vânzări de 211.500 de lei
Viteza de vânzare a produselor vedetă
Televizor Horizon LED 43HL7539U/C, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD la prețul de 799,99 reducere de 34,95% – 700 de bucăți în 18 de secunde de la start -> 38 de televizoare pe secundă
Espressor automat De’Longhi Magnifica S ECAM 22.112.B, sistem manual de spumare, râșniță cu 13 setări, 1450 W, 15 bari, 1.8 l, Negru, 600 de bucăți, la 999 lei redus cu 570 de lei – 600 de bucăți în 62 de secunde -> 9 espressoare pe secundă
Televizor LG OLED OLED55C11LB, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, 100Hz, Clasa G, 400 bucăți, la 5.375 de lei redus de la 7.999 de lei – 400 de bucăți în 121 secunde -> 3 televizoare pe secundă
Tigaie Wok Tefal Simple Cook, Thermo-Signal, înveliș antiaderent din titan, 28 cm, 3.500 de bucăți, 49,99 lei redus de la 129,99 lei – 3.565 în 165 secunde -> 21 tigăi pe secundă
Număr produse vândute după 10 ore de la startul Black Friday
Vânzările pe categorii:
1. Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 102.000
2. TV, audio-video, gaming și cărți: 93.000
3. Electrocasnice mici și mari: 138.000
4. Telefoane, tablete și gadget-uri: 108.000
5. Jucării și articole pentru copii: 311.000
6. Fashion și sport: 75.000
7. Mobilă și casă: 153.000
8. Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 211.000
9. Băuturi, băcănie și petshop: 326.000
10. Bricolaj, grădină și auto: 106.000
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: