[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMag anunta introducerea unei noi categorii de produse dedicate modei si lansarea unui brand propriu

31 martie 2015

De astazi, categoriile de produse disponibile pe eMag includ si fashion, care se adauga la electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, casa si gradina, carti, sport, auto si supermarket. Clientii categoriei Fashion vor beneficia de livrare din stoc, call center dedicat 24/7 si serviciul de retur in 30 zile. „Returul este simplu, cu pick-up-ul curierului”, precizeaza eMag.

„Peste 14.000 de articole FASHION sunt acum gata sa te ispiteasca odata ce ai intrat pe eMAG.ro. Nu ne oprim aici: in sezonul urmator, gama va fi extinsa la 25.000 de articole!”, potrivit comunicatului de presa.

Mai mult, in primul an de la lansare, eMag vrea sa aiba 150.000 de comenzi, cu o valoare de 7,5 mil. euro. Pretul mediu al unei comenzi ar fi de 50 de euro.

Retailerul anunta ca in noua categorie Fashion se vor regasi branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, dar si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.

Prin aceasta selectie de branduri intentia declarata a retailerului este sa acopere toate tipurile de vestimentatie si accesorii de zi cu zi, de la office si elegant, la casual si relaxat.

„Strategia categoriei urmareste conceptul de Fresh Fashion, al carui public isi doreste sa fie la moda, cauta produse de calitate, pe care vrea sa le aleaga in liniste, de acasa sau de la birou si sa economiseasca timp si bani comandand online.”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMag.

Odata cu introducerea Fashion, eMag lanseaza si brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte in tendinte. „Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel incat vei gasi cel putin un stil care sa ţi se potriveasca.”, se mai arata in comunicat.

Dincolo de extinderea ofertei de produse, care este o decizie de business, lansarea brandului propriu are şi o alta explicatie: dezvoltarea unei scoli pentru tinerii designeri romani.

„Dorim sa incurajam tinerii creatori din Romania sa contribuie la realizarea colectiilor RELEASE si ne propunem sa avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem in plan sa dezvoltam o scoala dedicata tinerilor designeri -“scoala de talente Fashion” – in cadrul careia ii vom stimula sa participe si sa se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, spune Iulian Stanciu.

Oficialii companiei au anuntat recent ca vanzarile eMag vor trece pragul de 500 mil. euro in acest an şi vor atinge miliardul in 2017. Cifra include atat operatiunile din Romania ale “mallului online” al eMag, dar si rezultatele obtinute pe pietele straine. Totuşi rezultatele locale vor avea cea mai mare pondere, astfel ca magazinul online al eMag ar putea deveni cel mai mare mall din Romania, depasind vanzarile retailerilor din AFI sau Baneasa Shopping City, estimate la mai putin de 300 mil. euro anul trecut – potrivit ZF. AFI si Băneasa Shopping City, sunt mallurile cu cele mai mari vanzari din Bucuresti si din tara.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?