eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a investit în acest an 10 milioane de euro doar în dotarea cu tehnologie a depozitului, care să-i permită să reducă erorile şi să accelereze procesul de expediere a coletelor – una dintre cele mai complexe probleme cu care se confruntă companiile active în comerţul electronic.
„Am făcut o investiţie fabuloasă pentru România – am investit 10 milioane de euro în şase luni.“, a declarat Tudor Manea, CEO eMag, citat de ZF. Banii au fost cheltuiţi în stocarea mai eficientă a produselor, în capacitatea de sortare automatizată şi în eficientizarea ambalării produselor.
Banii au fost investiti intr-o platforma logistica de 32,000 mp, „pe care am dotat-o cu o linie de sortare de 4 mil. euro si conveioare de 2 mil. euro”., potrivit ereprezentantului eMag citat de profit.ro
“Capacitatea de livrare în perioada Black Friday va fi de 200.000 de produse pe zi. Lucrăm cu aproape 20 de curieri”, a afirmat Manea. El a mai spus că, începând cu această lună, eMAG vrea să livreze într-un singur colet produsele comandate cu dimensiuni diferite.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: