Tablete la 99 de lei, smartphone-uri la 199 de lei, combine frigorifice la 799 de lei sau laptopuri la 799 de lei. In perioada 25-27 iunie a.c., eMAG ofera reduceri la zeci de mii de produse din toate categoriile, de la IT, electronice, electrocasnice, produse pentru casa si gradina, petshop, la cosmetice, carti si jucarii.
Produsele vor avea reduceri de pana la 50% la tablete, 35% la televizoare si electrocasnice, 60% la produsele pentru copii, 25% la parfumuri si chiar si de pana la 95% la carți.
„Daca ai amanat pana acum cumparaturile, acum e momentul sa faci cele mai cool si accesibile cadouri, fara a afecta bugetul de vacanța. “, potrivit comunicatului.
Iar piata a reactionat imediat. In primele cinci ore de la deschiderea campaniei, eMag a inregistrat vanzari in valoare totala de 7 milioane de lei, adica de aproape trei ori mai mare comparativ cu valoarea vanzarilor generate intr-o zi intreaga obisnuita. In acest interval, au fost plasate 13.000 de comenzi, iar o treime dintre acestea au venit de pe mobil. La ora 12:00, pe site-ul eMAG erau 40.000 de vizitatori.
„In primele cinci ore de la startul campaniei, au fost vandute peste 2.000 de tablete la 99 de lei, 1.500 de telefoane mobile, 1.000 de pachete de Pampers si peste 300 de parfumuri”, a precizat Violeta Luca, vicepresident&executive director eMag.
Oficialul eMAG a declarat ca startul campaniei Revolutia Preturilor a depasit chiar si cele mai optimiste asteptari. « Cu siguranta, aceasta campanie este a doua ca amploare dupa Black Friday la eMag si am reusit sa aducem clientilor nostri reduceri consistente la zeci de mii de produse”, potrivit sursei citate.
Clientii comanda pe Internet iar cumparaturile sunt livrate acasa. Plata se poate efectua ramburs, la livrarea produselor, sau online cu cardul. Dupa înregistrarea comenzii clientii primesc toate detaliile prin email si sms. In plus, acestia isi pot urmari statusul comenzii direct din contul propriu creat pe eMAG.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: