eMag: 7 din 10 clienti NU mai comanda a doua oara de la un magazin online, daca le intarzie comanda

25 octombrie 2019

Clientii magazinelor online se uita atent la termenele de livrare, acesta fiind unul dintre cele mai importante elemente dupa care aleg sa cumpere. Un procent de 69% dintre acestia nu mai comanda a doua oara de la un retailer online, daca prima comanda i-a intarziat, a declarat Oana Antohe, marketplace seller performance manager, eMag, in cadrul evenimentului Retail Arena, organizat de wall-street.ro. Mai mult, 25% dintre clienti vor anula comanda.

Reprezentantul eMag a mai arata ca si daca termenul de livrare este comunicat anterior clientului, rata de anulare este de 1,5 ori mai mare in cazul produselor care au termen de livrare mai mare de doua zile.

Tot ea a mai spus ca 68% dintre clienti nu vom mai cumpara de la un magazin, daca nu sunt multumiti de primul produs comandat.

Alte cifre legate de comportamentul clientilor de ecommerce:

– 16% dintre cei care primesc un alt produs decat cel comandat, nu se vor mai intoarce pe respectivul site

– 96% dintre clienti vor mai cumpara de la un magazin daca au beneficiat de un proces de retur simplu

– 58% dintre clienti sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs, daca serviciul de customer care pe care il ofera respectiva companie este unul excelent

– cele mai multe sesizari sunt primite de la clienti nemultumiti de livrarea intarziata (35%)

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?