Dupa scaderea interchange fee-ului in luna decembrie a anului trecut, pana la 0,2% pe cardurile de debit si 0,3% pe cardurile de credit, eMag “s-a activat”, investind puternic in promovarea platilor prin card. “In sfarsit, a devenit o modalitate atractiva si se justifica sa investim”, puncteaza Iulian Stanciu (foto), CEO al eMag.
In urma a doua parteneriate strategice dar si al unor oferte speciale, 25,6% din valoarea comandata online a provenit in ultimele luni din platile cu cardul, o crestere cu 6 puncte procentuale fata de finalul anului precedent.
“Am introdus de asemenea in aplicatia mobila posibilitatea de a plati cu cardul fara sa trebuiasca sa introduci tot timpul datele personale. Acest lucru faciliteaza foarte mult comenzile recurente, putand practic comanda in doar cateva secunde”. Pe de alta parte, aceasta facilitate inca nu este disponibila in varianta desktop, oficialii companiei spunand ca “este in lucru”.
eMag a inregistrat anul trecut, doar in Romania, venituri de aproximativ 350 de milioane de euro. Terminalele mobile joaca un rol din ce in ce mai important in afacerea eMag: acestea genereaza circa 51% din totalul de vizite de pe site si 35% din vanzari.
Sursa: wall-street.ro
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: