[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

elefant.ro incearca mentinerea ritmului de crestere din 2015 prin deschiderea de noi puncte de livrare a coletelor in tara

29 martie 2016

Vânzările elefant.ro au crescut în 2015 cu peste 50% iar managementul companiei estimează că ritmul se va menține în zona a două cifre și în acest an. Aceasta evolutie este urmarea unei strategii de dezvoltare a afacerii care presupune extinderea in tara cu noi puncte de livrare a coletelor. In acest moment, elefant.ro are 19 asemenea centre, dintre care opt in statiile Metrorex (foto), iar intentia este de a deschide cinci noi locatii in afara Bucurestiului.

“Cifrele arată că, după deschiderea unui punct de livrare (pickup point), are loc o creștere semnificativă a vânzărilor în zona sau orașul respectiv. Așa s-a întâmplat în Iași și în Cluj-Napoca. Vom deschide în următoarele săptămâni un punct de livrare în Timișoara și vor urma alte patru în afara Capitalei până la finele anului”, a spus directorul de marketing al Elefant Online, Alen Todorov.

El a adăugat că deschiderea unui punct de livrare reduce temerile în rândul clienților care comandă bunuri într-un mediu virtual, nepalpabil.

“În plus, un pick point rezolvă problemele pe care le generează nesincronizările ivite între programul clientului și cel al curierului”, a mai precizat reprezentantul Elefant Online.

Clienții care ridică coletul dintr-un punct de livrare nu mai plătesc taxa de transport, în cuantum de 9 lei, și au posibilitatea să probeze produsele comandate.

“Spre exemplu, punctul de livrare amplasat pe Bulevardul Magheru permite probarea articolelor de îmbrăcăminte, fapt foarte mult apreciat de către segmentul feminin al clienților noștri”, a afirmat Todorov.

În 2014, cu un numar mediu de 135 angajati, retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 48,3 milioane de lei, cu 68% mai mult față de anul precedent, conform datelor de pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice. La acelasi moment, pierderea companiei era de 6,3 mil. lei, in crestere cu 12,5% fata de 2013, iar datoriile se ridicau la 25,8 mil.lei, reprezentand peste 50% din veniturile totale realizate in 2014.

Sursa: profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?