Elefant Online, compania care administrează magazinul online elefant.ro, a lansat un program de loialitate pentru clienţi în cadrul căruia va aloca, în următorii ani, peste 10 milioane de lei sub formă de vouchere de reducere.
Programul, numit Elefant Premium, constă în acumularea de puncte la fiecare comandă efectuată pentru acele produse care au însemnul „n puncte” în pagina de descriere. Astfel, la fiecare achiziţie a produselor marcate, utilizatorul primeşte în contul său un punct Elefant Premium. Punctele se calculează la valoarea finală a produselor, excluzând transportul.
„Membrii Elefant Premium vor beneficia de promoţii speciale şi beneficii consistente prin intermediul acestui program, iar pe viitor vor putea să acumuleze puncte nu doar plasând comenzi noi, ci şi prin intermediul reţelelor sociale”, a declarat Mustafa Koseturk, director de marketing al elefant.ro.
Punctele acumulate prin Elefant Premium au valabilitate nelimitată şi se pot transforma ulterior în vouchere de reducere. Acestea pot fi folosite la orice comandă pe elefant.ro, pentru orice produse, în maximum 90 de zile de la emiterea lor. Accesul în programul Elefant Premium se realizează automat, odată cu crearea unui cont de utilizator pe elefant.ro.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: