Cel mai mare magazin online de carte, anunta pentru 2013 o cifra de afaceri de 6,5 milioane euro, in crestere cu 80% fata de 2012, cand magazinul a avut venituri de 3.6 milioane euro. Vanzarile de carte si eBooks au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri.
Datorita performantelor inregistrate in 2013, elefant.ro a reusit sa ajunga la o pondere de 8-10% din piata nationala de carte cifrata la 50-60 de milioane de euro. In segmentul de carte digitala, prin cele peste 3000 de titluri oferite online, elefant.ro a ajuns sa detina peste 80% din piata de eBooks, potrivit unui comunicat de presa al companiei.
Ce nu a reusit inca elefant.ro este sa treaca pe profit. Astfel, desi cifra de afaceri neta a companiei a crescut de peste 6 ori fata de 2011, primul an complet de activitate, ajutata si de majorarea echipei, de la 6 la 42 de angajati in numai trei ani, compania a continuat sa-si mareasca si pierderea in aceasta perioada, ajungand la peste 3 mil. RON in 2012.
Sursa: mfinante.ro
Compania a anuntat ca si categoriile de produse recent lansate (jucarii, imbracaminte, incaltaminte, accesorii), au inregistrat cresteri peste media pietei in fiecare luna.
“2013 a fost un an al transformarilor, un an in care elefant.ro a reusit sa se metamorfozeze devenind din cea mai mare librarie online un mall care ofera peste 130.000 de produse destinate familiilor. 2014 va fi cu siguranta un an de crestere, mai ales pe fondul diversificarii gamei de produse si a serviciilor post-vanzare”, explica Dan Vidrascu, CEO al elefant.ro.
Transformarea elefant.ro continua si in 2014, prin listarea online a mai multe categorii de produse, dar si prin cresterea gamei la fiecare dintre categoriile lansate recent .
“Clientii elefant.ro nu cumpara doar carti si jucarii. Dorim sa le oferim posibilitatea de achizitiona de pe elefant.ro cat mai multe produse din cosul familiei lor si acesta va fi principalul obiectiv al nostru in acest an. Vom mari gama de produse, astfel incat oricine cauta diversitate o va gasi pe elefant.ro, totul la preturi foarte atractive. Lucram, de asemenea, la reducerea timpilor de livrare si gasirea de alternative pentru ca prietenii elefant.ro sa intre mai repede in posesia comenzilor. Ne gandim chiar la deschiderea mai multor puncte de livrare atat in Bucuresti cat si in alte orase”, adauga Dan Vidrascu.
In prezent, elefant.ro comercializeaza peste 130.000 de produse si are 300.000 de clienti activi. Odata cu introducerea de noi categorii de produse, elefant.ro s-a (re)pozitionat pe piata romaneasca de la cea mai mare librarie online la “mall-ul online al familiei”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: