[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Efectele Untold la Cluj: s-a inregistrat un maxim de 96 comenzi pe minut prin aplicatia Clever Taxi, pe durata festivalului

17 august 2017

Clever Taxi, cea mai mare aplicație de e-hailing din România, anunta ca în al doilea trimestru din acest an a înregistrat o creștere cu 37% a comenzilor față de primul trimestru al aceluiași an. La aceasta a contribuit din plin festivalurile, in principal Untold organizat in Cluj-Napoca.

Pe toată durata festivalului Untold, a fost un număr maxim de 96 de comenzi procesate într-un minut prin intermediul aplicației. Utilizatorii înregistrați în aplicație au fost atât din România, cât și din alte state. În total, persoane din 29 de țări au folosit în această perioadă Clever Taxi.

Mai mult, compania precizeaza ca „numai în 2017, la Cluj, au fost procesate prin aplicația Clever Taxi aproximativ două milioane de curse”.

Compania spune ca timpul mediu de sosire a unui taxi a scăzut la trei minute și 25 de secunde, față de trei minute și 55 de secunde cât se înregistra în 2016.

Clever Taxi oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a evalua șoferii de taxi cu care călătoresc, sporind astfel securitatea fiecărei curse. Ratingul mediu dat unui șofer este, în prezent, de 4.73 din 5 puncte posibile.

Recent au fost înregistrate in aplicatie două noi companii de taxi: The Good Cab și Global Taxi. În total, șoferii de la 10 companii beneficiază de serviciile oferite de Clever Taxi.

Despre Clever Taxi
Aplicația Clever Taxi este 100% românească, fiind prima aplicație de e-hailing din România care permite atât plata cash, cât și plata direct din aplicație, prin card bancar. Clever Taxi este disponibil în peste 20 de orașe din țară și are peste 600.000 de utilizatori și peste 40 de milioane de curse făcute de la lansare, octombrie 2012.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?