Efecte colaterale ale dezvoltarii industriei de „food delivery”: trotinetele electrice au cea mai mare ascensiune a vanzarilor in ultimul an. Amortizarea trotinetei in prima lună de livrari.

31 mai 2019

Circa 20% dintre români intenționează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG. Decizia de cumpărare vine pe fondul utilității mari a produsului și ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe din România.

Bugetul alocat de români pentru achiziția unei trotinete electrice este în creștere, consumatorii fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.

„Cererea mare și în continuă creștere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an. De aici și interesul nostru de a-i aduce împreună, pe evoMAG.ro, pe toți furnizorii și producătorii de trotinete electrice prezenți pe piața din România, reușind astfel să le oferim clienților cea mai mare și diversă gamă de trotinete electrice din România”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

În prezent, evoMAG listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători, cu prețuri ce variază între 1.000 de lei și 12.000 de lei.

Evoluția este cu atât mai importantă cu cât trotinetele electrice au fost introduse în portofoliu începând cu jumătatea anului trecut, alături de biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice, inaugurând practic categoria de „vehicule electrice”.

Cât privește profilul clienților pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.

Trotinetele electrice – soluție pentru creșterea afacerilor
Trotinetele electrice au devenit o opțiune demnă de luat în calcul de tot mai multe business-uri. Astfel, companii care activează în domenii precum food delivery, logistică, sau companiile care investesc în instrumente de creștere a productivității angajaților etc. au început să caute noi resurse pentru creșterea afacerilor, punând un accent tot mai mare pe mobilitate.

Printre avantajele utilizării trotinetelor electrice pentru business-urile de food delivery se numara autonomia (4-10 ore), timpul redus de încărcare, costuri foarte mici (4 – 6 lei per watt) si o amortizare rapida, in prima lună de livrări.

evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării trotinetelor electrice, fiind singurul magazin online din România care oferă acest lucru. Astfel, trotinetele electrice pot fi testate la showroom-ul evoMAG din Splaiul Unirii, nr. 257 – 259. De asemenea, evoMAG pune la dispoziția clienților service dedicat pentru repararea trotinetelor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?