[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Edenred: un mil. de angajati au carduri de masa, cu care fac de cinci ori mai multe plati decat cu cardurile obisnuite. Cardurile de masa au detronat tichetele traditionale.

3 iunie 2019

Edenred România a anunțat că a atins în luna mai pragul de 1.000.000 de carduri de masă emise în România, dintr-un total de 1.300.000 de angajați care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.

„Angajații beneficiari de carduri de masă Edenred au realizat în primele 5 luni ale anului 201, în medie, 6 tranzacții cu cardurile de masă la comercianții parteneri, lunar per angajat.”, potrivit comunicatului.


„Utilizatorii cardurilor de masă Edenred realizează așadar de 5 ori mai multe plăți cu carduri față de media națională. În medie, un român face 14 plăți cu cardul într-un an, în comparație cu cehii, care fac 57, polonezii, care plătesc de 66 de ori, sau danezii și suedezii, care plătesc cu cardul de 300 de ori pe an!”, mai precizeaza compania.

Edenred este cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete preplătite pentru companii și angajați, precum și cel mai mare emitent nebancar de carduri al anului 2018 în România, desemnat in cadrul Galei NOCASH, editia din 2019. Potrivit companiei, dupa trei ani de la lansarea serviciilor pe piata din Romania, „cardurile au detronat tichetele tradiționale, depășindu-le cu mult în preferințele angajaților și companiilor client Edenred.”

În cazul utilizatorilor cardurilor de masă Edenred, cardurile sunt preferate tichetelor tradiționale, pe suport hârtie, pentru rapiditatea încărcării sumelor (cardurile fiind preferate din acest punct de vedere de 73% dintre angajați), siguranța banilor (71%), flexibilitatea plăților (75%) și controlul asupra sumelor disponibile (69%)

„Pentru foarte mulți dintre utilizatorii serviciilor noastre, credem că plățile cu cardurile de masă Edenred au fost primele tranzacții cu cardul. Pentru mulți alții, salariați din generațiile mai tinere, cardurile Edenred sunt un companion aproape zilnic. Este o bucurie enormă și o mare responsabilitate să fim cei care îi conectăm pe toți, prin soluții de beneficii extra-salariale adaptate lumii digitale”, declară Dana Sîntejudean, General Manager Edenred România & Moldova.

Peste 90% dintre plățile cu carduri de masă în rețeaua comercianților parteneri Edenred în România au fost în 2019 contactless.

Apetitul clar al angajaților din România față de varianta modernă, digitală a tichetelor de masă, respectiv cardul de masă, a fost susținut de creșterea penetrării plăților cu carduri de masă în rețeaua de peste 65.000 de comercianți parteneri Edenred – peste 90% dintre restaurantele și magazinele în care se poate plăti cu tichete de masă acceptă și plăți cu carduri de masă.

Cu un volum emis de peste 26 de miliarde de euro anual la nivel mondial, din care 80% prin soluții digitale, grupul Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii, atât în România, cât și internațional.

În România, Edenred deservește peste 35.000 de companii-client și 1.300.000 de utilizatori pentru carduri și tichete de masă Ticket Restaurant®. Portofoliul Edenred România, cuprinde și alte soluții, precum tichete și carduri cadou, tichete de creșă, carduri si tichete de vacanță, tichete sociale, carduri si tichete culturale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.

▬▬
Edenred, lider mondial în soluții de plată pentru piata muncii, conectează 830.000 de clienți corporații, 47 de milioane de utilizatori-angajați și 1.7 milioane de comercianți parteneri din 46 de țări. Datorită platformei sale globale de tehnologie, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacții în 2018, realizate în principal prin intermediul aplicațiilor mobile, platformelor online și cardurilor, reprezentând peste 28 de miliarde de euro în volum de afaceri.

Taguri:
Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?