Edenred a lansat recent în Spania aplicaţia Android PayTM, care le asigură angajaților posibilitatea de a plăti cu tichete de masă prin smartphone. Cu peste zece milioane de tranzacții mobile deja efectuate în 2017, Edenred a devenit primul jucător din industrie care a lansat un portofoliu global multi-brand de soluții de plăți mobile, acoperind trei continente (Europa, America Latină și Asia).
Grupul Edenred a lansat primul program de plăți mobile în Franța, în iulie 2016, urmat de Spania în decembrie 2016, cu aplicația Apple Pay pentru utilizatorii de carduri Ticket Restaurant, și va implementa în curând sistemul de plăți mobile în Italia pentru titularii de carduri ExpendiaSmart. În Suedia, Edenred a introdus Samsung Pay în martie 2017 și va extinde în scurt timp soluția și în Brazilia. Edenred dezvoltă, de asemenea, soluții proprii în Finlanda, Italia, Slovacia și Taiwan.
„Creșterea plăților mobile este un punct de cotitură istoric pentru Edenred; marchează o accelerare atât în trecerea noastră la digital, cât și în efortul nostru de a ne diferenția portofoliul de servicii. Ne continuăm strategia, care vizează în special transformarea tehnologiei digitale într-un puternic motor de creștere. Mai mult decât oricând, inovarea tehnologică și experiența clienților sunt punctul central al dezvoltării noastre”, a declarat Bertrand Dumazy, Președinte și Chief Executive Officer al Grupului Edenred.
Edenred este primul emitent de tichete de masă care oferă Android Pay în Spania, oferind angajaților posibilitatea să plătească direct prin smartphone (cu sistem Android) în toate restaurantele dotate cu un terminal de plată contactless. Odată cu această mișcare, Edenred a devenit primul emitent de tichete care oferă o soluție de plată mobilă tuturor utilizatorilor cu smartphone NFC.
„Gradul ridicat de penetrare a terminalelor de plată contactless în Spania ne-a convins să ne intensificăm dezvoltarea în domeniul plăților mobile și să oferim Android Pay, extinzând serviciul nostru de plăți mobile pentru toate tipurile de smartphone”, a declarat Pierre Gagnoud, Managing Director al Edenred Spania.
Edenred a demarat și în România soluții digitale pentru tichete de masă, odată cu lansarea cardurilor cu tichete de masă, în octombrie 2015. Succesul acestora în rândul angajaților și al companiilor a depășit toate așteptările: în doar 2 ani, peste 500 000 de angajați folosesc suportul electronic al tichetelor de masă emise de Edenred.
„Soluțiile de plăți mobile reprezintă viitorul pentru tichetele de masă. Clienții noștri și angajații lor ne-au arătat că sunt receptivi la soluții moderne, adaptate ritmului lor de muncă și de viață, astfel că plățile mobile sunt pe radarul nostru pentru viitor”, spune Dana Sîntejudean, CEO al Edenred România.
Tichetele de masă sunt unul dintre cele mai utilizate beneficii extra-salariale, fiind folosite de companii pentru a susține masa de prânz a angajaților în zilele de lucru. În România, peste 2.5 milioane de angajați primesc tichete de masă de la angajatori. Pe plan local, Edenred deservește peste 35.000 de companii-client și 1 milion de utilizatori pentru tichete și carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete cadou, carduri cadou, tichete de creșă, vouchere de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: