Edenred Digital Center angajeaza 50 de specialisti IT in centrul de inovatie digitala din Bucuresti. „Oferim un pachet generos de beneficii, cu 80% peste media pietei muncii din Romania.”

18 mai 2020

Edenred Digital Center, hub internațional pentru inovație și proiecte strategice în IT în cadrul grupului Edenred, deschis la București, recruteaza specialiști IT pentru 50 de poziții disponibile în departamente precum Mobile Development, API Development, Data Science & Business Inteligence, Infrastructură și Operațiuni,  E-payment Solutions Developement, Network Security și Cloud. În prezent, Edenred Digital Center (EDC) dezvoltă soluții pentru tranzacții online pentru subsidiarele Edenred din întreaga lume.

„Echipa EDC lucrează cu cele mai noi tehnologii pentru dezvoltarea soluțiilor și produselor grupului și beneficiază de un mediu de lucru flexibil, orientat pe rezultate și profesionalism. Lucrăm Agile, iar printre tehnologiile folosite aș aminti: Xamarin, Mulesoft, Azure și Python. Avem proiecte complexe, cu impact asupra zecilor de milioane de utilizatori ai cardurilor și aplicațiilor mobile Edenred, iar, pe lângă acestea, oferim echipei un pachet generos de beneficii, cu 80% peste media pieței muncii din România.

În EDC, ne dorim colegi care să îmbine pasiunea pentru tehnologie cu dorința de a conduce proiecte și echipe globale”, declară Răzvan Popescu, HR Director Edenred Digital Center.

În centrul de la București, echipele IT dezvoltă proiecte precum aplicații mobile de plăți digitale pentru zeci de milioane de beneficiari ai soluțiilor Edenred din cele 46 de țări în care grupul este prezent. EDC are un rol strategic în design-ul, implementarea și managementul platformelor utilizate la nivel global.

Edenred Digital Center a fost deschis în luna mai 2019, în București, și are, în acest moment, 72 de angajați.

Soluțiile oferite de Edenred sunt folosite zilnic de peste 50 de milioane de angajați din 46 de țări. Anul trecut, grupul a gestionat tranzacții în valoare de 31 de miliarde de euro, realizate de beneficiari, mai ales prin aplicații mobile, platforme online și carduri, datorită platformei digitale pe care continuă să o dezvolte. 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?