[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Edenred a emis peste 350.000 de carduri Ticket Restaurant® – 87% dintre platile cu acestea sunt contactless

31 mai 2017

Edenred România, liderul pieței tichetelor și cardurilor preplătite pentru companii, anunță că a depășit pragul de 350.000 de carduri de masă Ticket Restaurant emise la sfârșitul primului trimestru 2017.

„70% dintre cei 350.000 de angajati utilizatori ai cardurilor de masă Edenred lucrează în companii mari, cu peste 100 de angajați. Tranziția către tichetele de masă electronice este în creștere în rândul companiilor medii și mici, 20% dintre utilizatorii cardurilor de masă fiind angajați în companii având între 40 și 100 de angajați și alți 10% în companii cu mai puțin de 40 de angajați.”, potrivit comunicatului de presa.


Cardurile de masă Ticket Restaurant® de la Edenred pot fi utilizate pentru cumpărături alimentare la peste 8.000 de comercianți parteneri, asigurând o acoperire de 100% la nivel național: hypermarketuri, supermarketuri, magazine alimentare, restaurante, pizzerii, cofetarii, etc.

Emise sub licență Mastercard, cardurile de masă Edenred sunt securizate cu cip și cod PIN și permit plăți contactless. În primul trimestru al anului în curs, compania a anuntat ca ponderea plăților contactless a crescut la 87%, față de 80% în anul 2016. Valoarea medie a tranzacțiilor efectuate cu cardurile de masă de la Edenred a fost în primul trimestru 2017 de 36.2 RON, în creștere ușoară față de 34.5 RON în 2016.

„O tendință remarcabilă în primul trimestru al anului 2017 este creșterea ponderii plăților cu cardurile de masă în restaurantele și magazinele alimentare de proximitate cu 8%. Acesta este un indicator puternic al faptului ca angajații își folosesc din ce în ce mai mult cardurile de masă în pauza de prânz, mai ales că valoarea maximă a unui tichet de masă este în prezent 15,09 lei, acoperind costul unui prânz în cele mai multe cazuri.”, spune Dana Sintejudean, Director General Adjunct al Edenred România.

Peste 2.5 milioane de angajați din România primesc tichete de masa, acestea fiind cel mai utilizat beneficiu extra-salarial, folosit de companii pentru a susține masa de prânz a angajaților în zilele de lucru.

Tichetele de masă electronice au fost lansate în octombrie 2015, ca urmare a unor modificări legislative care au permis emiterea lor pe suport electronic, pe lângă formatul clasic, de tichete pe hârtie, care funcționează în continuare în paralel cu cardurile.

„Faptul că în doar 18 luni de la lansarea tichetelor de masa electronice, peste 350.000 de salariați au optat deja pentru carduri de masa Ticket Restaurant confirmă apetitul românilor pentru tehnologiile digitale și pentru beneficiile pe care le aduc acestea în viața de zi cu zi”, a mai adaugat Dana Sintejudean.

Edenred emite tichete de masă electronice prin intermediul cardurilor Ticket Restaurant®, atât în România, cât și în țări precum Franța, Germania, Cehia, Belgia, Spania, Slovacia, Austria, Grecia, Turcia. Grupul Edenred are la nivel internațional 26 de milioane de utilizatori ai cardurilor emise și un volum emis de aproape 20 miliarde de euro anual la nivel mondial.

În România, Edenred deservește peste 35.000 de companii-client și 1.5 milioane de utilizatori pentru tichete și carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete și carduri cadou, tichete de creșă, vouchere de vacanta, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?