Edenred anunta ca, incepand cu 1 august a.c., Lidl și Unicarm accepta la plata tichetul de masa in format electronic si precizeaza ca produsul este „singurul” card de masă „acceptat în toate marile reţele de magazine”.
Alături de cardul Ticket Restaurant®, Lidl acceptă deja la plată și tichetele de masă clasice Ticket Restaurant®, tichetele cadou Ticket Cadou® și cardurile cadou Compliments® emise de Edenred Romania. De asemenea, la Lidl pot fi utilizate și tichetele sociale Ticket Asist® și Ticket Junior® emise de Edenred, acestea fiind singurele tichete sociale acceptate de retailer.
Lidl are o rețea de 196 magazine în Romania și este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine de tip discount din Europa. Reţeaua Ticket Restaurant® card numără in prezent 5.700 de magazine şi are acoperire 100% naţională, fiind considerata de catre companie „cea mai dezvoltata retea la nivel national”. Reteaua este formată din toate lanțurile de hypermarketuri și supermarketuri, dar și din magazine alimentare de proximitate.
Edenred mai precizeaza ca „este lider detașat al pieței tichetelor de masă electronice, cu peste 120.000 de carduri Ticket Restaurant® emise în perioada octombrie 2015 – iulie 2016”.
Peste 1 milion de angajați din 35.000 de companii folosesc tichetele și cardurile emise de Edenred în România, gama de produse care cuprinde: tichete si carduri de masa Ticket Restaurant®, tichete de cadouri Ticket Cadou®, carduri de cadouri Compliments®, tichete de asistenta sociala Ticket Asist® şi Ticket Junior®, Ticket Cresa®, Ticket Medica® si carduri Spendeo.
Tichetele de masă electronice (cardurile de masă) sunt înca o noutate în România, fiind lansate în octombrie 2015. Cardurile de masă au aceleași facilități și reglementări fiscale ca și tichetele clasice, pe hârtie, dar aduc avantaje suplimentare precum eliminarea distribuției lunare a tichetelor de masă către angajați, simplificarea rambursării tichetelor de către comercianți și flexibilitate în cheltuire pentru angajați.
Grupul Edenred are la nivel internațional 26 de milioane de utilizatori ai cardurilor emise. Cu un volum emis de peste 18.3 miliarde de euro anual la nivel mondial, din care 65% în format electronic, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite de beneficii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: