[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Edenred a emis 5000 de carduri Spendeo pentru administrarea cheltuielilor de afaceri – 25% dintre plati sunt contactless

23 martie 2017

Edenred a emis peste 5000 de carduri Spendeo pentru cheltuieli de serviciu, în primul an de la lansarea soluției în România. Soluția digitală Spendeo by Edenred automatizează deconturile și oferă control asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

„Valoarea tranzacţiilor realizate prin cardurile preplătite Spendeo de angajații companiilor care au optat pentru această soluție a ajuns la peste 5.000.000 de lei. Dintre aceste tranzacţii, 80% au fost realizate în România, iar restul în străinătate – în Uniunea Europeană, Marea Britanie, Statele Unite, Rusia şi Japonia.”, potrivit comunicatului de presa.

„Impactul pozitiv de care se bucură soluţia Spendeo by Edenred la un an de la lansarea în România ne confirmă faptul că, aşa cum a fost şi cazul altor ţări precum Franţa, Italia si Polonia, unde au fost implementate soluţii similare, piaţa locala a atins nivelul de maturitate şi înţelegere a faptului că digitalizarea proceselor de administrare a cheltuielile de afaceri prin eliminarea numerarului înseamnă economii semnificative de costuri.” a declarat Dana SINTEJUDEAN, Director General Adjunct al Edenred Romania.

Soluţia Spendeo by Edenred este formată dintr-o platformă web pentru companii, conectată cu carduri preplătite dezvoltate sub licența Mastercard. Cardul Spendeo este un card de plată, securizat cu cip şi cod PIN şi permite plăţi contactless. De la lansarea cardurilor Spendeo şi până în prezent, 75% dintre tranzacţii au fost efectuate cu CIP, valoarea medie a tranzacției fiind de 170 lei. 25% din plăţi au fost contactless, având o valoare medie de tranzacţie de 100 de lei.

Prin platforma online Spendeo by Edenred, companiile pot aproba cheltuieli, pot face transferuri instant de fonduri către cardurile angajaţilor, pot comanda carduri noi sau pot să aloce cardurile existente unor alți utilizatori. Un avantaj notabil pentru angajatori este faptul că pot stabili diverse limite în utlilizarea cardurilor, precum limitarea utilizării cardurilor la anumite categorii de comercianţi, limitarea sau blocarea retragerii de numerar de la bancomat sau restricții pentru anumite intervale orare, în funcție de nevoile și politica fiecărei societăți.

Angajaţii pot utiliza cardurile Spendeo pentru uz universal în reteaua comercianților care acceptă carduri Mastercard – cea mai mare rețea de acceptare la nivel național şi internațional. Printre cele mai frecvente tipuri de cheltuieli efectuate de utilizatorii Spendeo by Edenred se numără: cheltuieli pentru protocol, diurnă, întreținere auto (spălătorie, consumabile), cheltuieli cu deplasarea (parcare, taxi, bilete avion, tren, taxe pod) și cazare.

În România, peste 35.000 de companii acordă tichete si carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete și carduri cadou și alte tipuri de tichete emise de Edenred, către peste 1 milion de angajați și colaboratori.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?