[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Orange Money raporteaza 200.000 de clienti la T1 2020. Creștere de 50% fata de T1 2019. Numarul de tranzactii a crescut de noua ori, in aceeasi perioada.

30 aprilie 2020

Interacțiunile digitale și ușurința pe care acestea o oferă, devin alegerea unui număr din ce în ce mai mare de clienți. „În perioada ianuarie – martie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu  17% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar valoarea tranzacțiilor de tip plăți facturi și reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu peste 35%.”, potrivit unui comunicat emis de Orange Romania.

În luna februarie a acestui an, Orange Money a lansat opțiunea de transferuri valutare în aplicația mobilă. Astfel, utilizatorii Orange Money pot face transfer în 18 valute direct din contul de lei, către o persoană fizică sau juridică, în România sau în străinătate. Transferurile au comision 0 și sunt realizate la un curs valutar considerat avantajos, iar pentru suport, clienții beneficiază de asistență locală 24/7 în limba română.

„Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 50% în T1 2020 comparativ cu T1 2019, depășind 200.000 clienți la 31 martie 2020. Totodată, în primul trimestru din 2020, numărul tranzacțiilor a crescut de noua ori, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.”, mai precizeaza compania.

În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 257.4 milioane de euro. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 2.9%, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunțată în luna martie, în contextul crizei generate de epidemia COVID-19.

La 31 martie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.768.700 de clienți, în creștere cu 1% comparativ cu finalul T1 2019.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?