Interacțiunile digitale și ușurința pe care acestea o oferă, devin alegerea unui număr din ce în ce mai mare de clienți. „În perioada ianuarie – martie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar valoarea tranzacțiilor de tip plăți facturi și reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu peste 35%.”, potrivit unui comunicat emis de Orange Romania.
În luna februarie a acestui an, Orange Money a lansat opțiunea de transferuri valutare în aplicația mobilă. Astfel, utilizatorii Orange Money pot face transfer în 18 valute direct din contul de lei, către o persoană fizică sau juridică, în România sau în străinătate. Transferurile au comision 0 și sunt realizate la un curs valutar considerat avantajos, iar pentru suport, clienții beneficiază de asistență locală 24/7 în limba română.
„Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 50% în T1 2020 comparativ cu T1 2019, depășind 200.000 clienți la 31 martie 2020. Totodată, în primul trimestru din 2020, numărul tranzacțiilor a crescut de noua ori, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.”, mai precizeaza compania.
În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 257.4 milioane de euro. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 2.9%, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunțată în luna martie, în contextul crizei generate de epidemia COVID-19.
La 31 martie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.768.700 de clienți, în creștere cu 1% comparativ cu finalul T1 2019.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: