Ebriza lanseaza cu BT o aplicatie de ecommerce pentru comercianti. Comisionul de tranzactionare ajunge la 5%.

8 aprilie 2020

Ebriza cu suportul Băncii Transilvania, anunta lansarea unei solutii de comert electronic care permite comerciantilor sa migreze in online, „in mai putin de o ora”. Clienții care înregistrează un cont de companie în Ebriza în perioada 07 aprilie – 30 aprilie, beneficiază în regim gratuit de aplicațiile de Premium POS și Clienți (fara de care aplicatia de ecommerce nu poate fi utilizata).

„Tehnologia ne permite acum să oferim comerciantilor o opțiune în plus prin care acestia pot vinde în continuare clienților. Pe lângă modelul tradițional de vânzare, de acum înainte poți să vinzi online, să primești comenzile venite din website-ul tău și să accepti plata cu cardul. Mai mult, le poți oferi clienților tăi opțiuni de livrare prin firma ta sau al partenerilor independenți de livrare.”, a declarat Cristian Dinescu, CCO Ebriza.


„Fără costuri de dezvoltare și fără a fi nevoit să faci alte integrări, poți începe să vinzi online produsele tale în mai puțin de o oră. Magazinul online este generat si intretinut de noi.”, adauga Dinescu.

Comerciantul trebuie sa-si instaleze aplicația, sa isi personalizeze magazinul online cu logo-ul și pozele dorite, dupa care poate oferi clienților link-ul de unde pot comanda. „Comenzile intră automat în POS-ul tău Ebriza.”

Comerciantii vor mai trebui insa sa plateasca un comision de tranzactionare. Ebriza percepe 3,5% din valoarea tranzactiei (fara TVA), la care se adauga comisionul de acceptare al Bancii Transilvania astfel incat costul final suportat de comerciant ajunge la 5% din tranzactie.

Chiar si asa, reprezentatul Ebriza are ca obiectiv atragerea a 700 de comercianti pana la sfarsitul acestui an. Tinta a ramas nemodificata, chiar daca a fost stabilita inainte de declansarea pandemiei si a starii de urgenta in Romania.

Urmareste clipul de mai jos pentru a vedea cum functioneaza aplicatia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?