Ebriza cu suportul Băncii Transilvania, anunta lansarea unei solutii de comert electronic care permite comerciantilor sa migreze in online, „in mai putin de o ora”. Clienții care înregistrează un cont de companie în Ebriza în perioada 07 aprilie – 30 aprilie, beneficiază în regim gratuit de aplicațiile de Premium POS și Clienți (fara de care aplicatia de ecommerce nu poate fi utilizata).
„Tehnologia ne permite acum să oferim comerciantilor o opțiune în plus prin care acestia pot vinde în continuare clienților. Pe lângă modelul tradițional de vânzare, de acum înainte poți să vinzi online, să primești comenzile venite din website-ul tău și să accepti plata cu cardul. Mai mult, le poți oferi clienților tăi opțiuni de livrare prin firma ta sau al partenerilor independenți de livrare.”, a declarat Cristian Dinescu, CCO Ebriza.
„Fără costuri de dezvoltare și fără a fi nevoit să faci alte integrări, poți începe să vinzi online produsele tale în mai puțin de o oră. Magazinul online este generat si intretinut de noi.”, adauga Dinescu.
Comerciantul trebuie sa-si instaleze aplicația, sa isi personalizeze magazinul online cu logo-ul și pozele dorite, dupa care poate oferi clienților link-ul de unde pot comanda. „Comenzile intră automat în POS-ul tău Ebriza.”
Comerciantii vor mai trebui insa sa plateasca un comision de tranzactionare. Ebriza percepe 3,5% din valoarea tranzactiei (fara TVA), la care se adauga comisionul de acceptare al Bancii Transilvania astfel incat costul final suportat de comerciant ajunge la 5% din tranzactie.
Chiar si asa, reprezentatul Ebriza are ca obiectiv atragerea a 700 de comercianti pana la sfarsitul acestui an. Tinta a ramas nemodificata, chiar daca a fost stabilita inainte de declansarea pandemiei si a starii de urgenta in Romania.
Urmareste clipul de mai jos pentru a vedea cum functioneaza aplicatia.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: