[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

easySales integrează serviciile de curierat Packeta România în platforma de automatizare eCommerce

14 septembrie 2022

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că integrează în platforma proprie serviciile de curierat Packeta România,platformă digitală globală pentru comerțul online, „pentru un plus de opțiuni și de eficiență pentru utilizatori” – potrivit comunicatului.

Serviciile de curierat sunt esențiale în viața oricărei afaceri online și pot însemna diferența dintre un client mulțumit și renunțarea la achiziție. În acest sens, pentru a asigura tot mai multe opțiuni eficiente, de încredere, în aria serviciilor de curierat, integrăm furnizorul Packeta România în platforma noastră”, declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Packeta România livrează coletele la o varietate de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est, inclusiv România, iar integrarea în platforma easySales implică, pentru utilizatori, un singur contract, un sistem unic, un singur API, dar și unificare la nivel de AWB și factură.

„Parteneriatul cu easySales se înscrie în direcția strategică de dezvoltare a Packeta România, care presupune facilitarea accesului la serviciile noastre atât magazinelor online, cât și clienților individuali, care pot utiliza cea mai mare rețea de puncte Pick-up. Aceasta include peste 13.000 de puncte Pick-up proprii în Europa Centrală și de Est, dintre care mai mult de 700 sunt în România. Totodată, comercianții online își pot spori volumele de vânzări și în afara țării – Packeta România poate livra coletele în 33 tari, la cele mai mici prețuri,” – adaugă Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Integrarea cu easySales are loc în contextul dublării volumului livrărilor Packeta România peste granițe (cross-border) anul acesta, ca urmare a extinderii magazinelor online românești în străinătate și a dezvoltării susținute a serviciilor de transport.

___________________

easySales este o platformă B2B și un start-up lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?