Dupa testarea cu succes a pilotului in Bucuresti si Ilfov, Flanco extinde serviciul de Livrare Programata in alte 10 judete

13 septembrie 2020

Continuând planul de extindere a gamei de servicii și de facilități puse la dispoziția clienților și relevante mai ales în această perioadă, Flanco introduce acum serviciul de Livrare Programată în Constanța, Ialomița, Călărași, Giurgiu, Teleorman, Olt, Dâmbovița, Prahova, Brașov și Sibiu.

„Prin intermediul acestuia, poți alege ziua în care urmează să primești produsul comandat online, pe Flanco.ro, și poți, de asemenea, alege intervalul orar în care curierul poate face livrarea, fără ca asta să implice costuri suplimentare de livrare,” potrivit comunicatului.

Intervalele orare între care se poate opta sunt: 9:00 – 12:00, 12:00 – 15:00, 15:00 – 18:00 si 18:00 – 22:00

Comanda se plasează prin intermediul site-ului flanco.ro. Astfel, după ce este selectat produsul, la metoda de livrare se optează pentru „livrare programată”, se stabilește ziua de livrare, „care poate fi inclusiv peste o săptămână, dacă respectiva comandă este plasată din vacanță”, iar apoi se alege intervalul orar cel mai convenabil, precizeaza compania.

Ultimele șase luni au marcat o evoluție rapidă și susținută a serviciilor de livrare, care devin tot mai diverse și mai complexe, răspunzând migrării unora dintre clienți din offline în online”, declară Dragoș Sîrbu, CEO-ul Flanco.

Ca retailer omnichannel, căutăm să oferim o experiență bună de cumpărare clienților noștri, indiferent cum și de unde aleg să ne solicite produsele din ofertă, iar în ultima vreme o experiență bună de cumpărare a însemnat și o experiență bună de livrare. Serviciul de Livrare Programată a fost testat mai întâi în București și Ilfov, ca să ne asigurăm că este bine recepționat de clienți și că poate fi susținut fără probleme de partenerii noștri din companiile de curierat. Cum testul a avut succes, îl extindem acum în alte zece județe.”

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?