Dupa ce si-a dublat personalul in 2014, eMag urmeaza sa angajeze aproximativ 250 de oameni in urmatoarele luni

16 septembrie 2015

EMAG, cel mai mare retailer online de pe plan local, incepe sa apeleze la forta de munca in regim tem­po­rar, preluand astfel modelul de busi­ness adoptat de multi­na­tio­na­le in anii de criza de efi­cien­ti­zare a costurilor in pe­rioadele de varf.

„In ultimii ani, am avut o crestere substantiala a numarului de angajati, in concordanta cu dez­voltarea eMAG pe categorii, fo­cusul pe Market Place si extin­derea pe pietele externe. In urma­toa­rele luni, acest trend va conti­nua si va fi intensificat de van­zarile din perioada sarbatorilor. Urmeaza sa angajam aproximativ 250 de oameni, o parte ducandu-se pe pozitii specializate, iar o parte vor fi contracte pe perioada determinata in zone cu accent ope­rational. Suntem intr-o pe­rioa­da de crestere constanta si ne asteptam ca multi dintre cei an­gajati pe perioada determinata sa ramana in cadrul companiei, asa cum s-a intamplat si in anii trecuti“, a spus pentru ZF Tudor Manea, di­rec­torul general al eMAG.

Anul trecut, eMAG, care opereaza pe piata prin interme­diul companiei Dante Internatio­nal, a avut un numar mediu de 1.015 salariati, conform datelor pu­blicate in bilantul transmis la Ministerul de Finante. In 2013, compania avea 576 de angajati.

evolutie business eMag

Piata serviciilor de „inchi­riere“ de personal a castigat teren in ultimii ani in Romania, in special pe zona productiei de componente auto si in activitati de servicii suport (call center, outsourcing etc.). O companie care apeleaza la personal inchiriat are o structura a costurilor mult mai flexibila si cu riscuri mai re­duse in relatia cu angajatii, avand in vedere ca „temporarii“ sunt pe statele de plata ale unor firme specializate in recrutare si inchi­riere de personal. La o posibila restructurare de personal, unui angajat inchiriat nu mai trebuie sa ii dai salarii compensatorii ca sa plece „cu acordul partilor“.

Conform datelor oficiale, exista peste 50.000 de angajati care lucreaza in regim temporar in fiecare an, iar afacerile fir­melor specializate care ii „pla­seaza“ pe acestia la angaja­tori au depasit anul trecut valoarea de peste un miliard de lei, potrivit datelor ZF.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?