Dupa 25 de ani de la emiterea primului card, romanul inca nu stie diferenta dintre debit si credit

20 ianuarie 2020

In cursul anului 2019, dintre cele peste 1.000 de intrebari cu raspunsuri despre banking, cele mai căutate informații pe platforma online „Intreb BT” au fost despre diferența card de credit – card de debit, potrivit Bancii Transilvania.

Cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, conceput ca un canal de suport online, cu informații Q&A despre banking, produse şi servicii BT, a avut un număr record de vizitatori anul trecut, peste 2 milioane, +55% față de 2018, respectiv aproximativ 5 milioane de vizite.


Banca spune ca aproape 5.500 de persoane au intrat în fiecare zi pe platforma online Întreb BT, în 2019 .

Începând cu anul trecut, platforma are conținut multimedia, incluzând şi materiale video.

Trei tendințe remarcate de Banca Transilvania:

. Tot mai multe persoane accesează Întreb BT de pe telefon (75%);

. Cele mai căutate informații au fost despre diferența card de credit – card de debit; cum se obține un împrumut; codul SWIFT; IBAN-ul contului bancar şi adrese ale sediilor BT;

. Cei mai mulți vizitatori au între 25 şi 34 de ani (35%).

“Prin Întreb BT, banca are propriul motor de căutare de informații, pe care îl pune la dispoziția publicului, clienți BT sau nu. Prioritatea noastră a fost conținutul, să creştem cât mai repede, ca să fim utili pentru public. Ne bucurăm că efortul se vede acum în rezultate. Vom creşte Întreb BT şi mai mult prin conținut şi inovații tehnice care să facă utilizarea tot mai intuitivă.” – declară Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

Platforma cuprinde 30 de categorii de informații, cum sunt: Cont curent, Credite, Depozite, Carduri, BT24, BT Pay, Apple Pay, Creditare responsabilă, Operațiuni sau BT Store.

Întreb BT a fost lansat acum aproape 6 ani şi a crescut cu ajutorul clienților băncii şi al echipei BT, care contribuie permanent cu idei de întrebări şi răspunsuri.

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?