Magazinul online al retailerului Diverta în domeniul cărții, papetăriei și jucăriilor, Dol.ro, lansat în urmă cu 10 ani, reprezintă astăzi 12% din business, iar obiectivul pentru următorii trei ani este să atingă un volum de 20-25%.
”Un alt obiectiv pentru perioada următoare îl reprezintă vânzarea de produse nelistate în retail-ul nostru; spre exemplu, pentru 2017 avem ca obiectiv dezvoltarea gamei de produse de puericultura, travel precum și consolidarea gamei de gadgets – o gamă care a avut cea mai mare creștere în cadrul Diverta pentru 2016.” a declarat Octavian ENE, managerul Dol.ro, citat de profit.ro.
In 2007 sunt puse bazele www.dol.ro, la acea vreme fiind printre singurele platforme online ce ofereau peste 10.000 de produse din categoriile carti, jucarii si papetarie. In ultimii cinci ani, Dol.ro a reusit sa se pozitioneze drept una dintre cele mai dezvoltate platforme online pe acest segment de retail.
Înființat în 1999, Diverta are o rețea de 28 de magazine la nivel național, dintre care opt numai in Bucuresti, restul fiind operationale in Alba Iulia, Arad, Pitesti, Oradea, Resita, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Deva, Petrosani, Drobeta Turnu Severin, Targu Mures, Piatra Neamt, Campina, Sibiu si Timisoara.
Conform Ministerului de Finante, Diverta a generat afaceri de 45,6 mil. lei in 2016 si o pierdere de circa 70.000 de lei.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: