[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Druid lanseaza un chatbot destinat cresterii productivitatii agentilor de vanzari

20 decembrie 2019

Chatbotul, lansat intern sub numele „CRIS”, a fost proiectat şi antrenat de echipa Software Selector special pentru nevoile DACRIS – unul dintre cei mai mari furnizori de  soluții pentru birou  din România – de a creşte productivitatea celor peste 50 de agenţi de vânzări prin automatizarea activităţilor repetitive şi consumatoare de timp.

Astfel, CRIS oferă în timp real echipei de vânzări informaţii despre listele de clienţi, puncte de lucru şi persoane de contact, liste de produse, stocuri, comenzi şi detalii comenzi, liste de preţuri şi discounturi active, liste facturi şi avize emise in ultimele doua luni sau liste de facturi neîncasate la nivel de client indiferent de vechime. CRIS trimite alerte şi notificări pe email, generează rapoarte şi este integrat în fluxul de aprobare de documente.


Pentru simplificarea comunicării cu agenţii de vanzări, soluţia agreată a fost accesarea lui CRIS direct prin intermediul portalului intern prin care agenţii introduc comenzile clienţilor. Autentificarea fiecărui agent se face automat, agenţii având acces printr-un conector SQL la o bază de date sincronizată cu sistemul ERP utilizat de DACRIS.

Chatbotul CRIS filtrează automat informaţiile în funcţie de rolul şi drepturile utilizatorilor. Astfel, dacă un agent poate extrage informaţii doar despre clienţii proprii, un manager poate obţine rapid rapoarte despre clienţii tuturor agenţilor din subordine. Un număr de până la 10 superutilizatori, din zona de top management, au acces la toate informaţiile din sistem.

„CRIS ne ajută să reducem activităţile de rutină ale agenţilor de vânzări. În medie, dacă fiecare agent poate economisi între 5-10 minute pe zi, la nivelul întregii forţe de vânzări ne aşteptăm la un impact financiar pozitiv. Mai mult, agenţii se pot concentra pe activităţi legate de generarea de oportunităţi noi şi venituri suplimentare.” declară Marilena Zamfir, director executiv DACRIS.

Am apreciat şi am folosit din plin avantajele arhitecturii Druid: configurabilitatea fluxurilor conversaţionale, posibilităţile de integrare cu sistemul clientului, securitate si scalabilitate. Avantajele tehnologice, combinate cu deschiderea DACRIS spre tehnologii moderne, ne-au permis o implementare în doar câteva săptămâni” declară Stefăniţă Stoica, CEO Software Selector.

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea unei platforme low-code prin care asistenţi virtuali inteligenţi pot fi antrenaţi şi specializaţi în procese complexe tip Enterprise. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. In mai puţin de 1 an de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD, Asirom, DACRIS, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona sau Servier. Compania a demarat dezvoltarea unui ecosistem de parteneri de implementare şi pregăteşte lansarea operaţiunilor în USA.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?