[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

DRUID incepe extinderea internationala si anunta primele contracte in Australia, UK si Emiratele Arabe

16 iulie 2020

DRUID, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă începerea expansiunii internaţionale pe pieţe din Europa, Middle East, Australasia şi Statele Unite, în urma semnării acordului global cu UiPath. „Prin acest acord, UiPath vinde şi integrează global tehnologia conversaţională DRUID în prima platformă de hiperautomatizare din lume,” potrivit comunicatului.

DRUID a semnat astfel un parteneriat cu Microelectronic Australia, companie care de peste 45 de ani oferă soluţii software şi servicii către segmentul bancar, retail şi guvernamental din Australia, Noua Zeelandă şi Pacificul de Sud.


In UK, Enterprise RPA, unul dintre principalii furnizori de automatizări complexe şi soluţii bazate pe inteligenţă artificială către clienţi din Europa, dar şi Tquila Automation, vor livra soluţiile DRUID integrate cu procese automatizate prin roboţi UiPath.

In Emiratele Arabe Unite, Kognetic va adopta tehnologia DRUID integrată în proiectele de automatizare destinate proceselor specifice din Utilităţi, Retail, Asigurări şi Resurse Umane, în timp ce pe piaţa din US, Confiance Group va colabora cu DRUID în adăugarea de abilităţi conversaţionale în proiectele proprii de automatizare.

„Suntem încă la început, şi deja numărul ridicat de demonstraţii a capabilităţii platformei DRUID arată interesul general asupra tehnologiei pe care o construim, dar şi forţa unui partener global de talia UiPath” a spus Liviu Drăgan, CEO DRUID. „O dată cu lansarea operaţiunilor în Statele Unite, în următoarele luni, mă aştept să consolidăm rapid structura internă şi să accelerăm expansiunea internaţională prin atragerea de noi runde de finanţare.”

DRUID este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani.

În mai puţin de doi ani de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Orange, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, FAN Courier, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona, Servier sau Librăriile Cărtureşti.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?