Pentru Flanco, mediul online „creste intens”, spune Dragos Sirbu – CEO-ul companiei, care sa asteapta ca ponderea in totalul comenzilor sa fie de peste 22% pana la finalul anului, fata de 15-16% in prezent. La acest avans al vanzarilor online contribuie hub-urile logistice si programele de plata in rate cu dobanda zero.
Despre creditare Sirbu spune ca “40% din achizitii se fac cu cardul de credit. Este unul din driverii de crestere; practic, evolutia pe credit este mai mare decat a intregii companii”. Ca efect, romanii cumpara mai multe produse si mai scumpe, intrucat pot sa esaloneze plata.
Cat priveste logistica, aceasta tine de o alta tendinta a acestui an: deschiderea foarte multor magazine mici, stradale. “Noi am deschis 15 astfel de magazine in ultimele luni. Sunt foarte bune hub-uri logistice si sprijina vanzarile online. Practic, iti comanzi de pe Internet si apoi cobori in fata blocului si ridici produsul din magazinul mic”.
Sirbu crede ca in urmatorii cinci ani, in piata de electro-IT chiar daca vor fi mai putini jucatori in piata, comertul nu va fi exclusiv online.
„N-am niciun dubiu ca magazinele fizice vor exista in continuare!”, spune managerul Flanco, care aduce in discutie mediul rural, mult mai traditionalist, unde lumea se duce la un magazin electroIT „ca la biserica, ca la popa, inertial aproape.” „Va fi loc pentru toata lumea. Cred insa ca numarul de locatii fizice se va restrange si nu va mai exista varianta fara online.”
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: