Prin intermediul serviciului „Predict” acestuia, curierii DPD Romania nu le mai oferă clienților clasicul interval orar de livrare, ci îl restrâng semnificativ. Concret, în loc de clasicul 9-17, clientul va primi un mesaj cu un interval orar precum 10-11 sau 13-14, de exemplu, potrivit wall-street.ro.
”Deocamdată e valabil pentru București, dacă funcționează bine aici, pănă la finalul anului îl vom implementa și în celelalte orașe mari. După o lună de teste suntem la un procent de 92% livrare în intervalul respectiv”, explică Elena Andrei, Business Development & Marketing Manager DPD România.
Reprezentantul companiei mai spune plățile cu cardul au crescut semnificativ în perioada de lockdown pentru coletele comandate prin DPD România. Plata online pentru coletele trimise prin DPD se situa la 80%, după ce cu un an înainte acest procent era situat în dreptul platei ramburs.
”Pentru că avem posibilitatea de plată cu cardul la curieri, creșterea a fost undeva de 300%,” a mai precizat Elena Andrei.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: