DPD Romania: magazinele online au crescut de aproape 5 ori volumele coletelor livrate lunar, in ultimii 10 ani

17 august 2017

Volumul livrărilor efectuate lunar de curierii DPD în prezent este de aproape cinci ori mai mare față de acum zece ani. Factorul decisiv pentru creștere a fost mutarea magazinelor în online, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piața locală.

„Dacă în primul an de la intrarea companiei pe piața din România, în urmă cu zece ani, curierii noștri livrau lunar sub 10.000 de colete, în prezent, volumul coletelor livrate a ajuns la aproape 50.000”, spune Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Conform datelor centralizate de DPD România, în urmă cu zece ani, comerțul online reprezenta sub 15% din business-ul DPD România, cea mai mare parte a volumelor curierilor fiind generată de clienții corporate (B2B). In prezent, clentii magazinelor online reprezintă principalul motor de creștere al volumelor de colete, generând circa 50% din afacerile DPD România.

Sursa: profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?