Până în prezent, peste 10% dintre clienții de business DPD România au ales serviciul mPOS, valoarea medie a coletului achitat cu cardul la livrare fiind de aproximativ 350 lei.
Top-ul orașelor în care este se plătește cel mai des cu cardul la livrare este dominat de București, urmat de Iași, Cluj-Napoca, Timișoara și Tulcea, orașe care împreună însumează 80% din totalul plăților prin serviciul mPOS, conform datelor transmise de DPD România. La polul opus, sunt Brașov, Craiova, Ploiești, Drobeta-Turnu Severin și Petroșani, orașe care însumează mai puțin de 1%.
Datele companiei arată că plățile cu cardul la livrare prin serviciul mPOS sunt făcute preponderent de persoane tinere, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, cu studii superioare și experiență în cumpărăturile online.
Potrivit analizei DPD România, serviciul mPOS poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât şi pentru plata transportului coletului, şi se adresează segmentelor B2B şi B2C.
Industriile care raportează cea mai mare rată de utilizare a plăţii cu cardul la livrare sunt IT, fashion, electrocasnice şi home&deco, iar cel mai activ segment este B2C.
Serviciul mPOS a lost lansat de DPD România în 2016, pentru început în București. Pe parcursul anului 2017, acesta a fost extins la nivel național. În prezent, sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS, fiecare curier DPD România fiind dotat cu un astfel de dispozitiv.
DPD România, parte a DPDgroup, livrează anual peste nouă milioane de colete.
Sursa: Agerpres
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: